خبرهای داغ:
مسئول امور انجمن‌های سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی بسیج تا 15 آذرماه تمدید شده است، گفت: اختتامیه این جشنواره 8 بهمن‌ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۳۴۰۱
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الله سلطانی با بیان اینکه دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی بسیج هنرمندان استان اصفهان از مهرماه امسال کار خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره سرودهای حماسی و انقلابی بسیج هنرمندان استان اصفهان تا 15 آذرماه سال جاری تمدید شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای انجمن موسیقی بسیج برای نخستین‌بار بخش موسیقی آیینی در استان اصفهان به این جشنواره اضافه شده است که مداحان و فعالان عرصه تعزیه و شبیه‌خوانی در راستای ارزیابی و ارتقاء مهارت‌های خود در زمینه موسیقی آیینی می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه مرکزی در استان اصفهان واقع در خیابان توحید، مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان و یا کانون‌های بسیج هنرمندان در سراسر استان ارائه دهند.

مسئول امور انجمن‌های سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان بیان کرد: اختتامیه مرحله استانی این جشنواره 8 بهمن‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود و آثار برتر در هر بخش برای شرکت در مرحله کشوری ارسال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی استعدادهای جدید، خلّاق، جوان و متعهد، گشودن دریچه‌های تازه در رویکرد سرود، موسیقی و ترانه و ایجاد بسترهای همکاری با دیگر هنرها، ایجاد بستر مناسب جهات ارتقاء و گسترش سطح علمی و فعالیت‌های گروهی سرود و بسیج و کمک به فرآیند تولیدات هنری از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

سلطانی یاآور شد: این جشنواره با موضوعات همبستگی و انسجام اسلامی در حمایت از مقاومت اسلامی، وحدت اسلامی و مقابله با اندیشه‌های تکفیری، بسیج، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، بصیرت در مواجه با فتنه 9 دی و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 63042 /


ارسال نظرات
آخرین اخبار