کانون خانواده نقطه آماج تهدیدات و برنامه های نرم دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه دشمنان ما همیشه در حال دشمنی با ما هستند و و در هر جبهه ای که بتوانند به کشور ضربه بزنند از آن استفاده می کنند؛ گفت:جمعیت و وحدت جمعی دو نقطه آماج تهدیدات و برنامه های نرم دشمنان می باشد.
کد خبر: ۸۵۹۳۳۸۹
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در جلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور دکتر فرهمندپور مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده برگزار شد، ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت : یکی از مسائل مهمی که در جامعه باید به آن توجه کنند مساله خانواده است که هسته اولیه جامعه را تشکیل می دهد...

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: در آیات قرآن تاکید ویژه ای به خانواده شده است و اسلام نگاه ویژه ای به بحث خانواده دارد.

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی یادآور شد : یکی از نشانه های الهی خداوند که در قرآن هم بیان شده است این است که خداوند زن و مرد را از یک جنس آفریده است که تشکیل خانواده باعث آرامش و سکون گردد.

نماینده مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: خداوند متعال اساس خانواده را بر مودت و عشق قرار داده است و از محبت به عشق تعبیر شده است که این عشق قابل پنهان شدن است و برای استحکام خانواده زن و مرد باید محبت خود را به همدیگر بر زبان بیاورند .

وی تصریح کرد: خانواده براساس رحمت استوار است که اصل و اساس همه موجودات براساس رحمت است و باید به خانه و خانواده توجه و عنایت ویژه نمود.

آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد: در رابطه با مسائل خانواده باید همه مدیران فکر کنند و تدابیر ویژه ای اتخاذ نمایند و مسئولیت همه مدیران در این رابطه بسیار سنگین است و همه ی ما بخاطر مسئولیت انسانی که داریم بایستی در مسائل مربوط به این حوزه حساس باشیم .

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: زمانی که یک خانواده آسیب می بینند در حقیقت این آسیب به جامعه هم وارد شده است و آسیب به خانواده ها مستقیما جامعه را تهدید می کند.

حسینی شاهرودی عنوان کرد: انسان به دلیل لطافت روح و رقت قبلی که دارد نمی تواند ببیند که خانواده ای از هم بپاشد و خانواده دچار مشکلات گردد بنابراین در برخورد با مشکلات و مسائل مربوط به حوزه خانواده ها همه افراد جامعه باید دغدغه داشته باشند و همه کسانی که در جامعه زندگی می کنند مسئولیت دارند که جامعه را سر و سامان دهند .

آیت الله شاهرودی خاطر نشان کرد: کسانی که مسئولیتی در جامعه دارند اگر مشکلی را در جامعه می بینند در حل آن مشکل نسبت به دیگران ارجعیت دارند.

وی از اعتیاد، سرقت و سایر آسیب های اجتماعی که ضربات متعددی به پیکره ی خانواده ها می زند نام برد و افزود: اگر خانواده ای گرفتار آسیب و مشکلی شد آن آسیب تنها در آن خانواده محصور نمی ماند بلکه به سایر خانواده ها و به جامعه هم منتقل می شود.

وی در ادامه گفت: کوچکترین آسیب در خانواده ها ، در جامعه با ضریب تصاعدی بالا می رود و باعث ایجاد معظلات بسیار بزرگتر در سطح جامعه می گردد و اگر این مشکلات حل نشود جامعه به حدی از انحطاط می رسد که گاهی خواهیم دید در جامعه یک ارزش کاملا زیرورو می شود و در این جامعه است که امنیت همه ی افراد جامعه با خطر مواجه می شود .

حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: دشمنان ما همیشه در حال دشمنی با ما هستند و در هر جبهه ای که بتوانند به کشور ضربه بزنند از آن جبهه استفاده می کنند .

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان ادامه داد: دشمنان ما بعد از ۸ سال جنگ تحمیلی متوجه شدند که با کشور ایران از جبهه نظامی نمی توانند وارد جنگ شوند و توان مقابله در جبهه نظامی را ندارند بنابراین شروع به برنامه ریزی برای ورود از راه های دیگر نمودند .

وی گفت: تا زمانی که ارزش ایثار و شهادت طلبی در بین جوانان ما زنده است دشمنان ما هیچگاه فکر حمله نظامی و رویارویی با جوانان غیور ما را در سر نخواهند داشت .

وی یادآوری کرد: جمعیت و وحدت جمعی دو مولفه ی مهم از مولفه های قدرت یک کشور محسوب می شوند و شاخص جمعیت یکی از مهمترین مولفه های کشورهای قدرتمند محسوب می شود.

حسینی‌شاهرودی تاکید کرد: جمعیت و وحدت جمعی دو نقطه آماج تهدیدات و برنامه های نرم دشمنان می باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد : نظام سلطه یکی از مولفه های قدرت مسلمانان را جمعیت زیاد آنها می داند و به همین دلیل بحث جمعیت را در تیررس برنامه های مسموم خود قرار داده است و به دنبال کاهش جمعیت جوامع مسلمانان خصوصا جامعه ما می باشد.

وی افزود : کاهش جمعیت و ایجاد تفرقه دو هدف عمده است که دشمنان در پی دستیابی به آنها هستند که بتوانند به جوامع مسلمان آسیب وارد نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: یکی از راهکارهای دشمنان برای کاهش جمعیت در جوامع مسلمان این است که اقداماتی انجام دهند که دیگر افراد میلی به انجام ازدواج نداشته باشند و یا اینکه تلاش نماید که ازدواج هایی که صورت می گیرد از هم بپاشد و در صورت عدم موفقیت در این موارد برنامه ریزی نمایند که زوجین بچه دار نشوند که از این طریق موفق به پایین آوردن جمعیت جوامع مسلمان شوند.



ارسال نظرات