مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی مطرح کرد

برگزاری دوره‌های تخصصی خبر در مرکز آموزشی فعالان رسانه افرا در مشهد

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: دوره‌های تخصصی با حضور اساتید حوزه خبر در مرکز آموزشی فعالان رسانه افرا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۳۳۱۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جواد علما شامگاه پنج‌شنبه در افتتاحیه مرکز آموزشی فعالان رسانه افرا با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در مشهد اظهار کرد: بحث گردشگری و توریسم امروز آورده بسیار خوبی برای کشورهای پیشرفته دنیا دارد اما در مشهد با ورودی 20 میلیون زائر در سال که آرزوی بسیاری از کشورها است متاسفانه آورده جدی نداریم.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: همه نکات را اگر کنار هم بگذاریم مجاب می‌شویم که یک حرکت جدی‌تری باید انجام دهیم لذا با نظرات گوناگون مجموعه تحت عنوان مرکز آموزشی فعالان رسانه افرا افتتاح کردیم بدان معنا که در آینده دوره‌های متعددی را برای این مرکز تعریف می‌کنیم و به صورت یک دفترچه مباحث درسی در می‌آید که از طریق سایت بسیج رسانه اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی بیان کرد: افراد می‌توانند از سراسر کشور به مشهد مشرف شوند و شاهد دوره‌های تخصصی با حضور اساتید حوزه خبر باشند همچنین برآورد کرده‌ایم با مبلغ 170 هزار تومان و بازه زمانی سه روزه به همراه اقامتشان مدرک آموزشی به آنها از طریق این مرکز اعطا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: این مرکز به دو دلیل تاسیس شده است نخست وجود اساتید برجسته و دوم نزدیکی به حرم مطهر رضوی است به طوری که بعد از تعطیلی کلاس‌ها افراد به حرم مطهر مشرف شوند و در یک فضای معنوی آموزش فرا می‌گیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها