مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه برگزاری رزمایش ها با حضور گسترده بسیجیان بویژه جوانان بازتاب منطقه ای و جهانی خواهد داشت، گفت: رزمایش الی بیت المقدس اردوگاه دشمن را دچار سردرگمی می کند.
کد خبر: ۸۵۹۳۳۱۵
|
۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام عیسی سلیمانی در جمع بسیجیان رزمایش الی بیت المقدس اظهار داشت: آمادگی نیروهای بسیجی و هماهنگی نیوها در انجام عملیات های مختلف از مهمترین اهداف رزمایش الی بیت المقدس است.

وی افزود: بسیجیان باید علاوه بر داشتن بصیرت باید آمادگی رزمی برای انجام عملیت های مختلف و ایستادگی در برابر حملات احتمالی دشمنان را داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه برگزاری رزمایش ها با حضور گسترده بسیجیان بویژه جوانان بازتاب منطقه ای و جهانی خواهد داشت،تأکید کرد: زمانی که این گونه رزمایشها در کشور برگزار می شود اردوگاه و اتاق فکر دشمنان دچار سردرگمی، انفعال و درماندگی می شوند.

سلیمانی با اشاره به اینکه دشمنان هجمه های مختلفی علیه ایران اسلامی صورت داده است، تصریح کرد: پس از برجام دشمن شاید طمع نفوذ به ایران را داشته است و برای تغییر رویکر انقلاب اسلامی ایران برنامه ریزی کرده باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری رزمایش الی بیت المقدس و اعلام مواضع ایران اسلامی و آمادگی نیروهای مسلح قطعاً در سیاست های دشمن تاثیرگذار خواهد بود و دشمنان نیز با آگاهی از قدرت ایران اسلامی جنگ فرهنگی را در پیش گرفته اند که ملت ما باید آگاه و هوشیار باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها