خبرگزاری بسیج: اگر سازمان تامین اجتماعی برای ساخت دی کلینیک باقرشهر دست دست کند، این پروژه به بخش خصوصی واگذار می شود.
کد خبر: ۸۵۹۳۲۷۹
|
۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ این مطلب را علیرضا قربانعلی عضوشورای شهر باقرشهر  اعلام کرد و افزود: برای ساخت دی کلینیک با تامین اجتماعی جلسات متعددی داشته ایم که در صورت طولانی شدن و به نتیجه نرسیدن مذاکرات، این پروژه به بخش خصوصی واگذار می شود .

وی با اشاره به اینکه خسروانی مقدم، مدیر کل درمان استان تهران ساخت دی کلینیک را در باقرشهر تایید کرده است، خاطر نشان کرد: با وجود گذشت 18 ماه هنوز هیچ اقدامی از سوی سازمان تامین اجتماعی صورت نگرفته است .

قربانعلی با اشاره به اینکه بخش های خصوصی بسیاری از جمله بیمارستان دی پیشنهاد همکاری برای ساخت کلینیک را به ما داده اند، تاکید کرد که اگر سازمان تامین اجتماعی تا دو ماه آینده اقدامی نکند ما با بخش خصوصی وارد مذاکره خواهیم شد .

عضو شورای شهر باقر شهر با تاکید بر اینکه بخش خصوصی باید شرایط شورای شهر و شهرداری باقرشهر را در نظر بگیرد، افزود: علاوه بر اینکه بخش خصوصی تجهیزات خوب درمانی و پزشکان متعهد داشته باشد، همچنین باید تعرفه های درمانی را برای مردم باقرشهر در نظر بگیرد و از نظر اقتصادی مراعات مردم باقرشهر را کند .

 قربانعلی خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز مردم خوب باقرشهر به کلینیک شبانه روزی و آسایش آنان به طور قطع تا دو ماه آینده تصمیم گیری در خصوص ساخت کلینیک و همکاری با سازمان تامین اجتماعی و یا بخش خصوصی روشن خواهد شد .

 

ارسال نظرات