علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: امام جمعه رودهن در جمع بسیجیان دانش‌آموز و فرهنگی رودهن، بسیج دانش‌آموزی را از ضرورت‌های ویژه دانست که باید در کنار پایه علمی، دینی و انقلابی دانش‌آموزان، تقویت شود.
کد خبر: ۸۵۹۳۲۴۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدرضا مدیح، اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی از ضرورت‌های ویژه است که باید در کنار پایه علمی، دینی و انقلابی دانش‌آموزان، تقویت شود. وی با بیان اینکه بسیج پایگاه انقلاب است و هیچ دبیرستانی نباید بدون پایگاه انقلاب باشد، افزود: پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی باید خروجی‌های مطلوبی داشته باشند و کار فرهنگی انجام دهند.

امام جمعه رودهن و آبعلی بسیجی بودن را تنها به اسم و ظاهر ندانست و افزود:  بسیجیان باید فعالیت‌های انقلابی داشته باشند و بتوانند روحیه بسیجی و انقلابی را در جامعه به وجود بیاورند.

مدیح با اشاره به آیه دوم سوره ممتحنه، تصریح کرد: «اگر آنها بر شما مسلط شوند، دشمنانتان خواهند بود و دست و زبان خود را به بدی کردن نسبت به شما می‌گشایند و دوست دارند شما به کفر بازگردید» بنابر این تمام موضع‌گیری‌های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، انقلابیون و رزمندگان اسلام مبتنی بر این آیه است.   

وی ادامه داد: باید به این نکته توجه داشت که از گذشته تاکنون ورود آمریکا و انگلیس به ایران فقط برای دشمنی و تضعیف دین مردم و انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه رودهن و آبعلی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای استقلال کامل است، بیان کرد: استقلال سیاسی به واسطه مشارکت نداشتن بیگانگان در تشکیل حکومت، تصویب قانون اساسی، اداره کشور و سیاست خارجی به وجود می‌آید؛ بنابراین استقلال در کشور ما جاری است که این از الطاف الهی به حساب می‌آید.

مدیح با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: عمده راه‌های نفوذ و مشکلات کشورمان در دو بعد تهاجم فرهنگی و مشکلات اقتصادی است و یکی از راه رفع آن در اتحاد و انسجام بین آحاد مردم و مسئولان محسوب می‌شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه نباید در این راستا از امور دینی، فرهنگی و اسلامی دچار تفرقه شویم، تصریح کرد: از بسیجیان خواستار مراقبت بیشتر و جلوگیری از تمام راه‌های نفوذ هستیم و این امر با تقویت اقتصاد مقاومتی و امور فرهنگی و مذهبی تحقق پیدا می‌کند.

ارسال نظرات