خبرهای داغ:
با هدف فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی از مدارس؛

دوره اقتصاد مقاومتی ویژه فرهنگیان بسیجی استان قم برگزار شد

مسئول بسیج فرهنگیان استان قم گفت: سازمان بسیج فرهنگیان استان قم با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی از مدارس و حمایت از تولید ملی، دوره اقتصاد مقاومتی ویژه فرهنگیان بسیجی استان را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۵۹۳۲۱۸
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عباس روحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری دوره اقتصاد مقاومتی ویژه فرهنگیان بسیجی استان قم خبر داد و اظهار کرد: نخستین دوره از این طرح که با هدف توجه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه حمایت از تولیدات ملی و فرهنگ ‌سازی استفاده از کالای ایرانی طرح‌ریزی‌ شده، صبح امروز در اتاق بازرگانی قم آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها با همکاری اتاق بازرگانی صنعت معدن و تجارت، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان استان قم برگزار می‌شود، بیان کرد: این دوره‌ها ویژه مدیران و دبیران آموزش متوسطه و هنرستان‌ها است که شرکت‌کنندگان به مدت چهار ساعت آموزش می‌بینند و این آموزش به سابقه ضمن خدمت آنها افزوده می‌شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم با اشاره به استقبال فرهنگیان از این دوره اظهار کرد: هدف از برگزاری دوره ویژه فرهنگیان، فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی از مدارس و دانش‌آموزان است که در مرحله نخست با حضور دو هزار نفر از فرهنگیان استان برگزار و در نهایت بیش از پنج هزار نفر را زیرپوشش قرار خواهد داد.

روحی در پایان با اشاره به اینکه اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور برای تدریس در این دوره‌ها دعوت شده‌اند، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها با مباحثی همچون وضعیت اقتصاد جهان و ایران، تاریخچه اقتصاد مقاومتی در دنیا و تبیین وضعیت آن در اقتصاد ایران و سرفصل‌های ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات ملی آشنا می‌شوند.


ارسال نظرات