پدر بهداری جنگ و رئیس پیشین اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما برای دفاع از حرم های اهل بیت ایستاده ایم، گفت: راه انقلاب و دفاع مقدس ادامه دارد.
کد خبر: ۸۵۹۳۲۱۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار نصرالله فتحیان پدر بهداری جنگ و رئیس پیشین اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح در اجلاسیه 88 شهید اجلاسیه 88 شهید و گردهمایی ایثارگران بهداشت و درمان دفاع مقدس استان سمنان که با حضور معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران، قائم مقام وزارت بهداشت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شهرستان های سمنان، سرخه، مهدیشهر و دامغان، استاندار و جمعی دیگر از مسئولان استانی و کشوری در سالن زکریای رازی دانشکده دندانپزشکی سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: داستان جنگ داستانی عیب است.

وی با بیان اینکه تمامی پیشرفت های امروز را مرهون خون شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستیم افزود: در میان شهدا دفاع مقدس، شهدای امدادرسان از غریب ترین شهدا به شمار می روند.

رئیس پیشین اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه آمار دقیقی از شهدای امدادگر وجود ندارد، گفت: به اذعان سخنان فرماندهان بزرگی همچون سردار قاسم سلیمانی باید گفت بعد از رسته پیاده بیشترین تعداد شهید مربوط به شهدای امدادگر است که در آن سالها رسالت خود را به نحو احسن به انجام رساندند.

سردار فتحیان افزود: در حقیقت اگر امدادگران مجروحین را به پستهای امداد واقع در مناطق عملیاتی نمی رساندند پزشکان و جراحان هرگز نمی توانستند به ایفای نقش بپردازند و باید گفت این امدادگران در خط مقدم بودند و از همه جهات مقامشان اولی است.

وی در پایان با بیان اینکه ما برای دفاع از حرم های اهل بیت ایستاده ایم، گفت: راه انقلاب و دفاع مقدس ادامه دارد.

شایان ذکر است؛ در پایان این اجلاسیه از نرم افزار چندرسانه ای که حاوی اطلاعات و زندگی نامه و خاطرات 88 شهید بهداشت و درمان استان است، رونمایی شد و همچنین از تنی چند از خانواده شهدای این عرصه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها