امام جمعه اشکذر در جلسه گردهمایی مسئولین هیات مذهبی اشکذر که در دفتر امام جمعه برگزار شده بود به طریقه عزاداری در مراسمات عزاداری پرداخت و گفت: باید در مراسمات مذهبی مقتل خوانی پایه گزاری شود.
کد خبر: ۸۵۹۳۲۰۸
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، جلسه گردهمایی مسئولین هیات مذهبی اشکذر با حضور امام جمعه، شهردار اشکذر، مسئول اداره تبلیغات اسلامی و مسئولین هیات مذهبی اشکذر در مکان دفتر امام جمعه اشکذر برگزار شد.

امام جمعه اشکذر در این جلسه به طریقه عزاداری در مراسمات عزاداری پرداخت و گفت: اگر در مراسمات مذهبی مقتل خوانیپایهگزاریشود کار بسیار پسندیده ایی است کهاین کار امسال برای اولین بار توسط حسینیه شهدا اشکذر اجرا شدکه امیدواریم با اجرای صحیح آن این امر در سال های آینده هم اجرا شود.

"محمد رضا طالبیان" به استفاده از مداحانبومی شهرستان در هیات مختلف شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: هیات مذهبی باید بیشتر از مداحان بومی در هیات عزاداری خود استفاده کنند.

طالبیان برگزاری مراسم عزاداری باشکوه را با حضور هیات مذهبی شهرستان در اربعین امام حسین (ع) را خواستار شد و افزود: ان شاالله در اربعین امام حسین (ع) مراسمی در خور شان این امام همام در شهرستان اشکذر داشته باشیم.

شهردار اشکذر نیز در ادامه جلسه ضمن تشکر از تمامی هیات مذهبی شهرستان بیان کرد: باید زمینه حضور هیات مذهبی شهر اشکذر به عنوان مرکز شهرستان در سایر نقاط شهرستان مهیا شود تا باعث ایجاد همدلی در کل شهرستان شود.

ارسال نظرات