مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میرجاوه گفت:سپاه و بسیج با روشنگری افکار آحاد ملت دربرابر تهدیدات دشمنان مقابله و ایستادگی می کنند.
کد خبر: ۸۵۹۳۲۰۵
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی گلشاهی در گفت‌وگو با خبرنگارخبر گزاری بسیج  اظهار داشت:  دولت پیش از آنکه رویکردش به توانمندیها و قابلیتهای درونی متکی باشد معتقد است رشد و پیشرفت اقتصادی کشور در گرو تعامل با کشورهای مدرن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میرجاوه افزود: سپاه و بسیج با روشنگری افکار آحاد ملت و هوشیاری و بیداری ،رسالت دارد دربرابر تهدیدات دشمنان مقابله و ایستادگی کند.

وی گفت: استمرار حکومت اسلامی با محوریت ولایت فقیه و با حمایت و پشتیبانی آحاد ملت مشروعیت و محقق شد. بی شک مشروعیتی که امروز در نظام و ملت ایران شاهد حضور بسیج و تفکر بسیجی در جامعه است.

حجت الاسلام و المسلمین گلشاهی افزود: بسیج لشکر مخلص خدا و نیروی مردم نهاد بود که از بطن مردم و با حضور تشکلهای مردمی در برابر دشمنان به پیروزی رسیده و خواهد رسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میرجاوه: ادامه دادن راه بسیج، ادامه دادن راه امام و اقتدا به شهدا و عمل کردن به وصیت این بزرگ مردان انقلاب، بزرگترین سرمایه در بین نسل جوان است.

وی افزود: دشمن در صدد نفوذ در کشور است و همه ما وظیفه داریم در راستای منویات مقام معظم رهبری از ارزشهای نظام دفاع کنیم

ارسال نظرات