خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف شاهرود:

سفرمقام معظم رهبری، نقطه ای عطف در شهرستان شاهرود بود

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان شاهرود دراولین جلسه هماهنگی هفته وقف گفت: 20آبان ماه مصادف است با سالروزسفر مقام معظم رهبری به شهرستان شاهرود که این سفر نقطه ای عطف درشهرستان شاهرود بوده است.
کد خبر: ۸۵۹۳۱۹۶
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: سفرپرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان سمنان و شهرستان شاهرود هیچ گاه از ذهن تاریخی مردم ولایت مدار این خطه پاک نخواهد شد.

وی ادامه داد: صرف نظر از برکات مادی وپروژه های عمرانی که این سفرداشته است، تعبیرات مقام معظم رهبری برای مردم باصفای شاهرود و علما و عناصرشاهرودی ذائقه این سفرمعنوی را درکام مردم شیرین نگاه داشته است.

حجت الاسلام مجیدی برضرورت یادآوری این روز و برکات این سفر تاکید کرد و افزود: به همین مناسبت ودرجهت گرامیداشت این روزمهم ایستگاه صلواتی روز گذشته درمقابل اداره اوقاف وامورخیریه شاهرود برپا شد.

وی همچنین از انجام برنامه ریزی برای برگزاری هرچه مطلوب تر هفته بزرگداشت وقف که از18آذرماه شروع می شود خبرداد وافزود: برنامه های متنوعی دراین هفته تدارک دیده شده است که مهمترین سرفصل ها وبرنامه ها به زودی در اختیار رسانه ها قرارخواهدگرفت.

وی همچنین خواستارمکاتبات و برنامه ریزی جهت ترویج سنت حسنه وقف و تشریح فواید آن بین مردم شد.

حجت الاسلام مجیدی نقش رسانه ها در دراین فرآیند بسیار مهم دانست و افزود: جلسه با اصحاب رسانه باهدف هم اندیشی وهم افزایی درجهت اطلاع رسانی وترویج سنت حسنه وقف برگزار خواهد شد.

وی همچنین خواستار برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای اداره اوقاف وامورخیریه در یک سال اخیر و همچنین اطلاع رسانی وشفاف سازی ومعرفی عملکرد موقوفات شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار