خبرهای داغ:
حدود 700 میلیون تومان اعتباربرای بازسازی شبکه‌های فرسوده در شمال غرب اصفهان هزینه شد که این امر موجب کاهش چشمگیر قطعی، کاهش میزان برق توزیع نشده و ... گردیده است.
کد خبر: ۸۵۹۳۱۰۶
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان،مدیر امور برق شمال غرب اصفهان با اشاره به اختصاص 700 میلیون تومان اعتبار جهت بازسازی شبکه‌های فرسوده در شمال غرب اصفهان گفت: امسال با اجرای این برنامه شاهد کاهش چشمگیر قطعی، کاهش میزان برق توزیع نشده و ... در این منطقه بوده ایم.

ایرج مصیب،بااشاره به پشرفت 10 درصدی طرح اتوماسیون شبکه و تاثیراتی که این طرح در زمان حوادث دارد اظهارداشت:با انجام این پروژه تمام برق شبکه قطع نمی‌شود، بلکه تنها همان قسمت دچار قطعی و در سایر قسمت‌ها برق جریان دارد .

وی از اجرای 433 پروژه کوچک و بزرگ با هزینه‌ای بالغ بر 9 میلیارد و 500 میلیون تومان در راستای کاهش تلفات، ظرفیت سازی انشعابات جدید، زیباسازی مبلمان شهری، ایجاد تعادل باد در شبکه فشار از ابتدای سال جاری تاکنون در منطقه امور برق شمال غرب اصفهان خبرداد و تاکید کرد:تاکنون 70 درصد پروژه‌های یاد شده به ثمر رسیده است.

وی همچنین از تعاملات شهرداری و سایر نهادها با بخش برق خبر داد و گفت: برهمین اساس در منطقه هشت، سه پروژه با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و 892 میلیون ریال و در منطقه شهرداری 12 شش پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 9 میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر امور برق شمال غرب اصفهان با اشاره به اهمیت بحث روشنایی معابر افزود: مدیریت امور شمال غرب در خیابان 17 شهریور ملک شهر 700 متر کابل کشی فشار ضعیف، هم‌چنین در خانه اصفهان با نصب 30 اصله پایه روشنایی معابر به همراه 655 متر شبکه فشار ضعیف زمینی را انجام داده است که هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و 19 میلیون ریال هزینه داشته است.

وی گفت: درحال حاضرکنتور یک هزار و 540 نفر از مشترکان مصرف بالا از راه دور قرائت می‌شود.

مصیب با اشاره به مصرف بالا در شهرک صنعتی محمودآباد، اضافه کرد: از 15 خرداد تا 15 شهریور هر سال اوج مصرف برق است و حدود 74 نفر از مشترکان این شهرک صنعتی به دلیل انجام تعمیرات در زمان مصرف زیاد و هم‌چنین استفاده از سوخت دیزل برای تولید برق مشمول تشویق‌هایی شدند که بر روی قبض آنها به صورت تخصیص در ماه‌های بعد محاسبه خواهد شد.

وی ادامه داد: 9 باب پست برق زمینی و دو دستگاه ترانس هوایی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 344 میلیون تومان در مدار قرار گرفته است.

انتهای پیام/63055/

ارسال نظرات
پر بیننده ها