خبرهای داغ:
امام جمعه شهر قنوات قم خطاب به مسئولین دولت پیرامون بدعهدی آمریکائی ها:

مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود

امام جمعه شهر قنوات قم گفت: استکبار جهانی که در رأس آن آمریکای جنایتکار می باشد در مقابل ما قرار دارد و در روایت ائمه معصومین ما آمده است که نباید فرد مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده شود.
کد خبر: ۸۵۹۳۰۹۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عادل‌پوردر گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی با بیان اینکه بسیج بدون هیچ چشم داشتی در صحنه های حساس حضور داشته و حامی ارزش های دینی و انقلابی است، اظهار کرد: نقش وهدف بسیج بر هیچ دستگاه و نهادی پوشیده نیست.

وی ابراز کرد: دولت باید از ظرفیت بسیج در موضوع اقتصاد مقاومتی استفاده کرده و به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) "این مدرسه عشق و شجره طیبه " را حفظ کند و با حمایت خود ازبسیجیان در موضوع اشتغال و مسائل دیگر کمک قابل توجهی به موضوع اقتصادمقاومتی داشته باشد.

امام جمعه شهر قنوات قم در ادامه با اشاره به اینکه در عرصه اقتصاد مقاومتی بایدمسئولین و دست اندر کاران این موضوع را جدی بگیرند و دولت دراین خصوص با تمام توان این امر را پیگیری نماید، افزود: اقتصاد مقاوتی یعنی قطع امید کردن از غرب و شرق و به خود آمدن و خود باوری داشتن و نیاز های کشورمان را در درون جامعه تأمین نماییم و دلخوش به کسی نباشیم.

وی در موضوع برجام و نفوذ آمریکا از طریق آن تأکید کرد: استکبار جهانی که در رأس آن آمریکا می باشد در مقابل ما قرار دارد و در روایت ائمه معصومین ما آمده است که نباید فرد مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده شود.

عادل پور خطاب به دولت خاطرنشان کرد: اگر سابقه آمریکا و بررسی قرار دادهای دو قرن قبل با این کشور را مطالعه کنیم باید بسیار هوشمندانه و با دقت نسبت به مذاکرات هسته ای اقدام نموده و فرمایشات مقام معظم رهبری را در این موضوع نصب العین برنامه خود کرده و تنها به گفتن اکتفا ننموده، بلکه در عمل فرمایشات ایشان را اجرایی نماییم.

امام جمعه شهر قنوات با بیان اینکه اخیرا مقام معظم رهبری نامه ای به رئیس جمهور در این موضوع مرقوم داشته اند و حاکی از آن است که در بعضی از موارد غفلت داشته ایم و یا زیادی خوشبین بوده ایم، ادامه داد: بایستی هوشمندانه و با بصیرت عمل داشته باشیم.

وی در پایان با توجه به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان دولت و ملت، همدلی و هم زبانی بر صداقت دولت با مردم در خصوص موضوع برجام تأکید و تصریح کرد: در شرایط امروزی بیش از پیش نیازمند وحدت کلمه هستیم و اطاعت از دستورات رهبری بر تمامی مسئولین نظام و دولت واجب و لازم الاجرا است.



ارسال نظرات
آخرین اخبار