خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج کارگری سپاه استان قم؛

رزمایش پدافند غیرعامل در شهرک صنعتی شکوهیه قم برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل و امداد و نجات به همت سازمان بسیج کارگری استان در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۳۰۸۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امیر هوشنگ طیبی‌نژاد پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست مشترک مسئولان سازمان بسیج کارگری استان با هیئت مدیره و تولیدکنندگان شهرک صنعتی قم در جمع خبرنگاران از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل و امداد و نجات به همت سازمان بسیج کارگری استان در واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه خبرداد.

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی قم اظهار داشت: هدف از برگزاری این رزمایش آموزش نیروهای انسانی فعال در واحدهای تولیدی و افزایش توان امداد و نجات آن‌ها است.

وی با بیان اینکه هم‌زمان با رزمایش پدافند غیرعامل عملیات امداد و نجات توسط بسیج کارگری قم نیز اجرا می‌شود افزود: در اجرای این رزمایش بسیج کارگری استان، شرکت شهرک‌های صنعتی، کمیته پدافند غیرعامل شهرک صنعتی شکوهیه، هیئت امنای این شهرک صنعتی، دستگاه‌های خدماتی و امدادی استان و تعدادی از واحدهای تولیدی حضور دارند.

طیبی‌نژاد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیر عامل تصریح کرد:‌‌ همان گونه که رهبر انقلاب تاکید دارند همه دستگاه‌ها و متولیان باید در برنامه‌ریزی‌های کوتاه و بلند مدت و همچنین فعالیت‌های خود موضوع پدافند غیرعامل را مد نظر قرار دهند تا کشور و به‌خصوص خانواده صنعت و تولید از هرگونه گزند و فکر تخریبی دشمن در امان باشند.

وی خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط بسیج کارگری قم این رزمایش آذر ماه در شهرک صنعتی شکوهیه برگزار شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار