خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت مریم(س) همدان مطرح کرد

برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در راستای ترویج روحیه انقلابی در جامعه

فرمانده حوزه حضرت مریم(س) همدان گفت: برنامه‌های هفته بسیج در راستای پاسداشت این هفته و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و دوران دفاع مقدس و ترویج روحیه انقلابی بین جوانان جامعه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۳۰۷۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹

شهناز مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج بیان داشت: هفته بسیج از 29 آبان ماه با برنامه‌های متنوع آغاز و برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه برننامه‌های پیشنهادی حوزه حضرت مریم(س) همدان افزود: این جلسه با حضور فرماندهان پایگاه‌های تابعه و مسئولین پایگاه‌های حوزه مقاومت حضرت مریم(س) با هدف چگونگی اجرای برنامه‌ها و بیان راهکارها و ... برگزار شد.

فرمانده حوزه حضرت مریم(س) همدان تصریح کرد: شرکت در نماز جمعه (حلقه‌های صالحین و میقات صالحین)، برگزاری کارگاه آموزشی مسئولین امر به معروف و فرمانده پایگاه، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، پرداختن به بحث سبک زندگی، دیدار با خانواده شهدا، سخنرانی سیاسی و سواد رسانه ای، حماسه حضور بسیجیان و غبارروبی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته بسیج است.

وی با اشاره به ویژگی‌های این طرح عنوان کرد: این برنامه‌‌ها با سخنرانی سرهنگ محمودی، علی زنگنه، محمود قاسمی، محمد قراگوزلو، ارتقایی و خانم فاطمه یوسف‌پور برگزار می شود.

مرادی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در هفته بسیج در راستای پاسداشت این هفته و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و دوران دفاع مقدس و ترویج روحیه انقلابی بین جوانان جامعه مدنظر قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات