خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان تأکید کرد

ضرورت آگاه‌سازی و رشد بصیرتی بسیجیان

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان با تأکید بر آگاه‌سازی و رشد عقیدتی بصیرتی مردم به ویژه بسیجیان گفت: این امر در اولویت امور بوده و جلسات تربیت و تعالی گامی بزرگ در این راستا است.
کد خبر: ۸۵۹۳۰۴۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مرتضی صیدی در حاشیه برگزاری دومین جلسه برنامه تربیت و تعالی سپاه ناحیه همدان که با حضور آیت االله مهدوی برگزار شد، بیان داشت: با توجه به شرایط کنونی امروزه جامعه نیاز به بصیرت افزایی دارد و در این راستا همه باید با عزمی جهادی تلاش کرده تا این وظیفه بزرگ و مهم به نتیجه رسد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه تربیت و تعالی اضافه کرد: این مراسم با استقبال بی نظیر بسیجیان، پاسداران و اعضای شوراهای حوزه های مقاوت مواجه شد و این امر نشان از بالا بودن سطح برنامه اجرا شده داشت.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه همدان با تکیه بر این مهم که امروز دشمن جبهه استکبار به خصوص غرب در تلاش است که با نفوذ فرهنگی و اجتماعی اهداف پلید خود را به مرحله اجرا رساند، تصریح کرد: هر بسیجی با شرکت در کلاس‌ها و برنامه‌های تربیت و تعالی و رشد بصیرتی خود به عنوان یک رزمنده مسئول وظیفه دارد تا با روشنگری در حد توان از بروز مشکلات فرهنگی اجتماعی جلوگیری کند.

وی ابراز داشت: باید به امربه معروف و نهی از منکر در جامعه امروز بسیار بیش از گذشت توجه شود تا با ایجاد جوی که هر کس در قبال آینده خود و نزدیکان و افراد جانعه خود مسئول است در مقابله با حرکت ها و حربه های فرهنگی دشمن مقاوم شد.

صیدی با بیان اینکه آگاه‌سازی و رشد عقیدتی بصیرتی مردم به ویژه بسیجیان در اولویت است، جلسات تربیت و تعالی را گامی بزرگ در این رستا دانست و خاطرنشان کرد: امید است با برگزاری این مراسم‌ها سهم خود را در پیشبرد اهداف انقلاب به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار