دیدار فرماندهی و شورای حوزه بسیج روستایی کربلا بسطام با خانواده شهدا

فرماندهی و شورای حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام با خانواده شهیدان برجسته واعظی و خیده دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۹۳۰۴۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و شورای حوزه بسیج روستایی و عشایری کربلا بسطام با همراهی شورای پایگاه بسیج روستاهای ابرسج و قهج با خانواده شهیدان برجسته واعظی و خیده دیدار کردند.

در این دیدارها که در منازل شهدا در این روستاها برگزار شد، فرمانده حوزه بسیج روستایی و عشایری کربلا بسطام در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و تجلیل از صبر و استقامت خانواده های شهدا اظهار کرد: شهدا برای حفظ اسلام و انقلاب در مسیر شهادت قدم برداشته و با بصیرت و معرفت در این مسیر حرکت نمودند و الگویی برای جامعه امروز شدند.

سرهنگ حسینعلی محمدی افزود: شهدا با عشق به مسیر اسلام و ولایت پا در این مسیر مقدس نهادند و در این راه به فیض شهادت نائل شدند و باید تلاش کنیم تا این مسیر روز به روز برای مشتاقان الی الله روشن تر گردد.

وی تصریح کرد: شما خانواده شهدا در مسیر رسیدن این شهدا به لقا الله نقش داشته و با پرورش اسلام و حسینی آنها توانسته اید این راه را برای آنها نشان دهید تا در آن قدم برداشته و اوج بگیرند و حرکت کنند.

محمدی با بیان اینکه رسالت امروز ما در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است عنوان کرد: شما خانواده شهدا و ما امروز رسالت ترویج این فرهنگ را در جامعه بر عهده داریم و باید تلاش نماییم تا این فرهنگ که سبب تعالی جامعه است را در جامعه اشاعه و گسترش دهیم.

در این دیدارها خانواده این دو شهید بزرگوار با بیان خاطراتی بر ادامه دادن راه شهدا تاکید کردند و از همه مردم و مسئولین خواستند تا راه شهدا را در جامعه حفظ نمایند.

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهیدان برجسته واعظی و خیده اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار