خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه چایپاره در حلقه صادقین کارکنان این ناحیه گفت:سپاه یک نهاد انقلابی و ارزشی است که سرمایه ای به نام انسان مؤمن،با نشاط و دارای روحیه جهادی و عمل انقلابی دارد.
کد خبر: ۸۵۹۳۰۱۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حلقه صادقین ناحیه چایپاره به همت تعلیم و تربیت ناحیه در محل نمازخانه ستاد ناحیه بعداز اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور فرمانده ناحیه،نماینده ولی فقیه در ناحیه و سایر کارکنان ناحیه برگزار گردید.در ابتدای جلسه حاج آقا شریفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه به بیان مطالبی در خصوص شایستگی های پاسداری پرداخته و به این مطلب اشاره کردند که بایستی تقوا و معنویت و صداقت و طهارت روحی را اصلی ترین محور تربیت انسانی - اسلامی و آموزه های دینی ماست تقویت نماییم.

نماینده ولی فقیه ناحیه در ادامه افزود: پاسداران باید دارای شایستگی های ارزشی باشند و از لحاظ صفات والای انسانی برای جامعه الگو باشند چرا که تقوا که از ارشمندترین صفات انسانی است مورد تأیید پروردگار متعال و ائمه اطهار است.

در ادامه برگزاری حلقه،فرمانده ناحیه در خصوص برگزاری بدون وقفه حلقه های صادقین در ناحیه تأکید کردند.

سرهنگ حق زاده در ادامه افزود:سپاه یک نهاد انقلابی و ارزشی است که سرمایه ای به نام انسان مؤمن،با نشاط و دارای روحیه جهادی و عمل انقلابی دارد و همچنین نهادی است که در صحنه و میزان عمل رشد و تکامل یافته است.

فرمانده ناحیه در ادامه افزود:اساس و بنای سپاه برپایه احساس تکلیف،حرارت دینی،شور انقلابی،اعتماد به خدای متعال و تصمیم بر یک عمل مؤمنانه است لذا پاسدار باید مؤمن،متعهد،اصول گرا،دارای بصیرت،مخلص،مردمیار،دارای نظو درون جوش و انضباط دینی باشد.

ارسال نظرات