خبرهای داغ:
رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان غربی به همراه امام جمعه شوط و فرمانده ناحیه ، فرماندار و با رئیس بنیاد شهید این شهرستان با دو جانباز 70 درصد دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۹۳۰۱۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان غربی به همراه امام جمعه شهرستان شوط و فرمانده ناحیه، فرماندار و با همراهی رئیس بنیاد شهید این شهرستان از 2 جانباز 70 درصد ، امیر اصغر نژاد و شهریار امویی میلان دیدار کردند.

رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان غربیحجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مهدی قریشی در این دیدار گفت: جانبازان سلامتی خود را برای حفظ کرامت انسانی، استقلال ملت و پاسداری از ارزش‌های دینی به خدا تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه مولا و معلم جانبازان، حضرت ابوالفضل(ع) بوده و هست، گفت: امروز هر درمانده‌ای منتظر است تا این حضرت دست او را بگیرد.

حجت‌الاسلام ‌و المسلمین دکتر مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان با اشاره بهاینکه همه عالم می‌دانند دستان حضرت ابوالفضل(ع) قطع شده، اما همان دست‌ها دستگیر هر درمانده‌ای است، افزود: جانبازان ما شاگردان مکتب همین حضرت بودند، آنان پای خود را تقدیم نظام کردند تا انقلاب اسلامی روی پای آنان بایستند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین دکتر مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان در پایان سخنانش گفت : جانبازان با اقتدا به معلم‌شان، حضرت ابوالفضل(ع) سختی‌های جانبازی را تحمل کنند تا در رستاخیز و روز قیامت سرافراز و سربلند باشند.

ارسال نظرات