معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء در ستاد گرامیداشت هفته بسیج:
معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء گفت: تبیین و معرفی بسیج جهان اسلام و افزایش شور و امید در جامعه با تأکید بر بصیرت‌افزایی از سیاست‌ها و اولویت‌ برنامه‌های هفته بسیج است.
کد خبر: ۸۵۹۳۰۱۱
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ جلیل وحیدی در نشست ستاد گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج هفته ای است که باید ارزش های انقلاب و اعتقادات دینی را بیش از قبل بسط و گسترش دهیم.

وی افزود: هفته بسیج نماد مقاومت و ایستادگی در برابر نقشه ها و توطئه های گوناگون دشمنان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه بسیج به خاطر گستردگی و نفوذ در تمامی اقشار جامعه می تواند تأثیر زیادی در جامعه داشته باشد، گفت: برنامه های بسیج باید فراگیر و همگانی باشد و تمامی فعالیت های آن در جامعه انعکاس یابد.

سرهنگ وحیدی با بیان اینکه بسیج مایه عزت انقلاب، ملت و اسلام است، گفت: تفکر بسیج و حضور بسیج در میدان های مختلف نیاز هر روز انقلاب است و این بسیج است که مردم را در صحنه هایی که نیاز به مجاهدت مردم داشته است، به صحنه آورده است.

وی گفت: فعالیت های بسیج باید در مسئولان هم ایجاد عظمت و بزرگی کند و کارهای بزرگ و با کیفیت انجام شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء بیان کرد: باید عزت و شوکت انقلاب با تلاش مسئولان گسترش یابد و همه جامعه درگیر بزرگداشت هفته بسیج شوند و عمومی شود.

سرهنگ وحیدی بیان کرد: تقویت وحدت و انسجام و اقتدار ملی، تقویت روحیه جهادی، مقاومت و استکبارستیزی، نوآوری و خلاقیت، تبیین و معرفی بسیج جهان اسلام و افزایش شور و امید در جامعه با تأکید بر بصیرت افزایی از سیاست های هفته بسیج است.

ارسال نظرات