خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

تقوا بهترین پوشش معنوی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: تقوا بهترین پوشش معنوی است که خداوند مردم را به آن امرکرده است و پیداست که ذلت آشکار شدن بدی‌های باطنی، شدیدتر و تلخ‌تر و ماندگارتر است، از این رو لباس تقوا بهتر از لباس ظاهر است.
کد خبر: ۸۵۹۳۰۰۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در جلسه اخلاق پایوران با بیان اهمیت و جایگاه تقواگفت: از منظر قرآن، فقط اعمال متقیان پذیرفته است و به کاری که بنیان آن براساس تقوا نباشد، هرگز اعتنایی نیست.

حجت الاسلام تقی خدایی فام با بیان اینکه صفت تقوا محبوب و ممدوح خداوند بوده و در قرآن کریم بهترین توشه اخرت دانسته شده است افزود:تقوا دستور خداوند به خاتم پیامبران صلوات الله علیه و نیز سفارش او به پیروان اسلام و دیگر ادیان الهی است و چنانچه ویژگی دیگری بیش از آن به صلاح بندگان و در خوبی، جامع‌تر و در ارزش عظیم‌تر و در عبودیت فراگیرتر می بود، خداوند مهربان به آن وصیت می‌کرد.

وی تقوا را بهترین پوشش معنوی دانست و گفت:اگر انسان خود را به تقوا و خویشتن داری عادت دهد، همواره در زندگی معنوی و مادی خود موفق خواهد بود، و اگر در یك جامعه تمام افراد به این خصیصه الهی و اخلاقی مجهز باشند، بسیاری از مشكلات اجتماع آنها حل گشته و جامعه ای ایده آل و آرمانی ایجاد می‌شود.

ارسال نظرات