خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید عبدالله پور و شهدای شهرستان شوط با حضور رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان غربی حجت‌الاسلام‌ و المسلمین دکتر مهدی قریشی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین با حضور گسترده مردم شهید پرور شوط در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۲۹۹۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، حجت‌الاسلام ‌و المسلمین دکتر مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان در این یادواره گفت: شهدا شخصیت هایی بودند که زندگی دنیوی خود را برای احیای دین خدا، امنیت مردم و تمامیت ارضی کشور تقدیم انقلاب کردند و با این پایمردی بلندترین و والاترین مقام را در پیشگاه خداوند بدست آورند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: پیروی از آرمان های امام (ره) و شهدا و زنده نگه داشتن ارزش های دفاع مقدس ضامن بقای نظام اسلامی است.

امام جمعه ارومیه در ادامه اظهار داشت: حفظ فرهنگ ایثار و شهادت، نظام جمهوری اسلامی ایران را در صحنه های مختلف به موفقیت و پیروزهای شکوهمندانه رسانده است.

وی با اشاره به اینکه جبهه های جنگ تحمیلی در واقع جبهه های عشق به ارزش های الهی و معنوی بود، خاطر نشان کرد: عشق به ارزش های الهی و دینی و تبعیت از ولایت فقیه بارزترین ویژگی دفاعی در جبهه های حق علیه باطل بود.

رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان غربی تاکید کرد: یکی از وظایف مهم نسل امروز جامعه ما این است که تاریخ حماسه ساز هشت سال دفاع مقدس و درس اطاعت پذیری از ولایت فقیه را به خوبی درک کنند.

وی همچنین در پایان سخنانش گفت: اگر امروز انقلاب اسلامی ایران در مقابل تمام هجمه های دشمنان ایستاده است به دلیل عنایت و توجه خاص خدا و در سایه کتاب الهی و ولایت فقیه است که ما باید قدردان این نعمت های الهی باشیم.

ارسال نظرات