مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع)

دشمن تلاش می کند ازطریق فضای مجازی فکر و ذهن جوانان را ازمسائل انسانی والهی دور کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) گفت: دشمن ازطریق فضای مجازی تلاش می کند فکروذهن مردم و جوانان مارا ازمسائل انسانی والهی دور کند.
کد خبر: ۸۵۹۲۹۳۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  کارگاه آموزشی یک روزه شورای حوزه و پایگاه ها درسپاه ناحیه جواد الائمه (ع)محمد شهربه همت تربیت وآموزش برگزار شد.

حجت الاسلام  علی رسولی نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) با اشاره به افتتاح حوزه های مقاومت در بسیج و سپاه اظهارداشت:تمام ماموریت های بسیج درراستای جنگ فرهنگی است و سازندگی ماهم دراین راستا و در مسیر سوق دادن قلب وفکر مردم به ارزش های الهی صورت می گیرد کسی که انقلاب می کند پای آن بایستد پیروز است و بسیجیان اینطور بودند و همه ما مدیون بسیج هستیم که انقلاب و جنگ را به نتیجه رساند.
  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) گفت:هر کجای نظام نیاز به کمک داشته باشد بسیجیان با حضور خود کمک شایانی را به نظام داشته اند.

وی افزود: افکار بسیج مرز نمی شناسد ، بسیج در بهداشت کشور به کمک دولت آمد و در دیپلماسی در ژنو و جنگ با پنجاه کشور زور گیر در سوریه ،بسیج و تفکر بسیجی است که می جنگد و مقاومت می کند.

حجت الاسلام رسولی نژاد خاطرنشان کرد: دشمنان ازطریق فضای مجازی تلاش می کند فکر و ذهن مردم و جوانان مارا ازمسائل انسانی والهی دور کند که البته به برکت مجالس اهل بیت(ع) تمام نقشه های آنانبه مرحله اجرا منتج نمی شود.

خبرنگار افتخاری : برادر حمید سید آبادی
ارسال نظرات
پر بیننده ها