با حضور فرمانده و مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود برگزار شد؛
گردهمايي سرگروه ها و مربیان صالحین پایگاه های بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام با حضور فرمانده و مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۲۹۰۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمايي سرگروه ها و مربیان صالحین پایگاه های بسیج بسیج روستایی و عشایری کربلا بسطام با حضور بیش از 60 نفر از سرگروه ها در حسینیه حوزه بسیج کربلا برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام زوهانی مربی نظام صالحین حوزه کربلا در سخنانی با تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان و اسارت خاندان عصمت و طهارت با بیان اینکه توجه به خودسازی از مهمترین موضوعات در صالحین است بیان کرد: سرگروه صالحین باید تلاش کند ابتدا خود را بسازد و در راستای برنامه هایی که باید اجرا نماید تلاش کند.

وی افزود: سرگروه های صالحین ما باید نمونه عملی امر به معروف و نهی از منکر در حلقه ها و پایگاه و حتی جامعه پیرامونی خود باشند و به این نکته مهم توجه کنند.

استاد حوزه علمیه بسطام با بیان اینکه توجه به متربیان در حلقه ها دارای اهمیت ویژه است بیان کرد: حلقه متربیان اساس و بنیان نظام صالحین در ترویج فرهنگ اسلامی و انقلابی در جامعه و پاسخگویی به شبهات است.

در این جلسه فرمانده حوزه بسیج عشایری روستایی کربلا بسطام نیز در سخنانی با خیرمقدم به شرکت کنندگان در این گردهمایی و تاکید بر توجه به امر صالحین گفت: صالحین در جامعه امروز ما از درجه اهمیت بالایی برخوردار است چرا که دشمنان ما بر این موضوع توجه دارند و تلاش می کنند با برنامه های گوناگون جامعه ما را از راه صلاح و رستگاری منحرف نمایند و به انحراف و مسیری که خود بدان توجه دارد بکشاند و ما باید مراقب باشیم.

در این جلسه دو نفر از سرگروه ها و مربیان صالحین حوزه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص برنامه های صالحین پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها