خبرهای داغ:
در آيين تشييع اين شهيد والامقام سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارسال پیامی شهادت سرگرد پاسدار محمدطحان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۵۹۲۸۵۴
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، آیین تشییع پیکر مطهر سرگرد پاسدار شهید محمد طحان از شهداي مدافع حرم حضرت زينب (س) كه در مأموريت مستشاري در سوريه در منطقه حلب به درجه رفيع شهادت نائل شد، صبح امروز با حضور مردم و مسئولان در سمنان برگزار و پيكر اين شهيد والامقام در گلزار شهداي اين شهرستان به خاك سپرده شد.
در آيين تشييع اين شهيد والامقام سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارسال پیامی شهادت سرگرد پاسدار محمدطحان را تسلیت گفت.
در متن اين پيام خطاب به خانواده معظم شهید بزرگوار طحان آمده است:

با سلام و احترام

درود و سلام خدا و رسولش بر شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز میهن اسلامی. سلام خدا بر پدران و مادران و همسران و فرزندان تمامی بازماندگان شهدای مدافع حرم و افتخارآفرینان اسلام و ایران عزیز و سپاس خدای را که به ما توفیق داد تا تهنیت‌گویان بزرگوارانی باشیم که در تاروپودی از عاطفه و احساس لطیف، اصالت و معصومیتی به قداست و کرامت خون شهدا را نشانه گرفتند و بر ادای تکلیف نسبت به آن کریمان تا اوج افلاک سوار بر سیطره پاک شهادت شده و در صیانت از شجره طیبه‌ای که نهال آن را حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) بر بستر قلب‌های همیشه منتظر کاشته بود، حماسه آفریدند؛ حماسه‌ای که بدیل آن را در عرصه عاشورای حسینی می‌توان یافت و امروز پرچم پرافتخار کربلا و روایت ایثارگر عاشورائیان بر شانه‌های استوارشان است.

شما به حق توانستید در انعکاس و امتداد این فلسفه قیامی دیگر از سوی فرزندان حسینی(ع) در روزگاری نه چندان دور در کربلای ایران اسلامی رقم خورد زینب(س)گونه درخشیده و شایسته ستایش ظاهر شوید و اثبات کردید همواره پشتیبان ولایت فقیه هستید و با گوش جان به فرامین رهبری دل می‌سپارید و برای حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن با تمام وجود در صحنه حاضر خواهید بود تا انقلاب اسلامی که یادگار امام عظیم‌الشأن و خون‌بهای هزاران شهید، جانباز و آزاده والا مقام است، بتواند همچنان با شتاب و سرافرازی به پیش رود و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را با ناکامی و مذلت مواجه سازد.

اینجانب توفیق روزافزون شما را در تحقق بخشیدن به منویات حکمیانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای از خداوند متعال خواستارم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری


ارسال نظرات
پر بیننده ها