مدیر بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج درگز خبر داد
مدیر بازرسی و تعالی فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج درگز بيان داشت: پایگاه سردار شهید سیاح به عنوان پایگاه برتر در شهرستان انتخاب شد.
کد خبر: ۸۵۹۲۸۳۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
سرگرد پاسدار جواد گوهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در خراسان رضوي، گفت: با توجه به برگزاری نظارت ستادی صورت گرفته در شش ماهه اول سال 94 از پایگاه های مقاومت بسیج توسط فرمانده و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج مقداد ، پایگاه سردار شهید سیاح مسجد امام علی (ع) به عنوان پایگاه برتر در بسیج مساجد شناخته شد.

در ادامه دانیال مستقیم، فرمانده حوزه مقاومت بسیج درگز هدف از این ماموریت را ایجاد انگیزه بین پایگاه ها و الگو برداری سایر پایگاه ها از فعالیت های آن خواند و افزود: جذب دانش آموزان نمونه در پایگاه بسیج، اجرای منظم حلقه های صالحین، برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی هنری ورزشی و تفریحی برای بسیجیان از جمله ملاک های انتخاب پایگاه سردار شهید سیاح به عنوان پایگاه نمونه می باشد.

وی در ادامه افزود: یکی از بارز ترین ویژگی های این پایگاه تهیه و انتشار وبلاگ نشریه راه روشن در فضای مجازی با موضوعاتی همچون گزیده ای از بیانات موضوعی مقام معظم رهبری، مجموعه فعالیت های بسیجیان پایگاه، دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرات و زندگی نامه های شهدای شهرستان و موضوعاتی از این طیف در این وبلاگ می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها