خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق(ع)آبیک:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق(ع)آبیک اذعان کرد: دين واقعی با سياست پيوند محکم و قوی دارد بطوری که میتوان گفت كه دین و سیاست مکمل يكديگر هستند.
کد خبر: ۸۵۹۲۸۲۵
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان آبیک، مراسم تودیع و معارفه مدیر عقیدتی و نظارت حوزه امام خمینی(ره) بخش زیاران با حضور حجت الاسلام پنجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام صادق(ع)برگزار شد.

حجت الاسلام محمد پنجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع)آبیک در اغاز این جلسه با عرض تسلیت بمناسبت ایام اسارت آل الله(ع)وشهادت حضرت رقیه وبا سلام وصلوات بر لرواح طیبه شهدا بیان نمود:در باب مفاهیم عاشورا اگر با دید معرفت نگاه شودباعث رشد وتعالی در انسان وجامعه میشود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع)آبیک افزود: یکی از ابعادقیام امام حسین(ع)بعد سیاسی است چراکه در فرهنگ اسلامی ما دین و سیاست را از هم جدا نیست و کسانیکه شعارجدایی دین از سیاست را می دهند متوجه این مسئله نیستند.

وی در ادامه تصریح نمود: حکومت از آن پروردگار می‌باشد و خداوند شخصی را براي حکومت تعيين می‌کند و به او اجازه حاکميت و حکومت بدهد که امام معصوم(عليه السلام) با آن‌كه در جامعه حضور دارد و در ميان مردم زندگي مي‌کند.

حجت الاسلام پنجی در خاتمه متذکر شد: پشتوانه و نگهدارنده این حکومت در مرحله اول رهبری و هدایت حضرت امام راحل و حضرت آقا می باشد و در مرتبه ی بعدی مردم بصیر و ولایت مدار است که این نیز از بصیرت نشات می گیرد.



6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها