معاون عملیات سپاه قدس گیلان گفت: رزمایش الی‌ بیت‌المقدس با حضور 20 هزار بسیجی و 57 گردان در دو مرحله در گیلان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۲۸۱۹
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

سردار محمد کاظمی‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به آمادگی رزمی گردان‌های عملیاتی بسیج گیلان اظهار کرد: 20 هزار بسیجی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر رزمایشی الی ‌بیت‌‌المقدس را در دو مرحله اجرایی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نخستین مرحله رزمایش الی ‌بیت‌المقدس در گیلان 14 و 15 آبان ماه در 9 شهرستان برگزار شد گفت: رزمایش الی‌ بیت‌المقدس با رمز یا محمد رسول‌الله در استان آغاز شد.

معاون عملیات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مرحله دوم این رزمایش 28 و 29 آبان ماه است یادآور شد: این رزمایش در 9 شهرستان دیگر استان با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر برگزار می‌شود.

کاظمی‌پور با بیان اینکه رزمایش الی بیت‌المقدس گیلان زمینه مناسبی برای حفظ آمادگی نیروهای بسیجی در مقابله با تهدیدات دشمنان است، افزود: این‌گونه رزمایش‌ها ضمن اینکه آمادگی بسیجیان را ارتقا می‌دهد سبب شور و نشاط آنان می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این رزمایش، برنامه‌های امداد و نجات، پدافند غیرعامل، راهپیمایی‌های تاکتیکی شبانه، کنترل معابر اصولی، تاکتیک‌‏های تاخت، هلی‌برن، ضد هلی‌برن، پدافند، دفاع از مراکز حساس با رعایت اصول پدافند غیرعامل پیش‌بینی شده بود.

ارسال نظرات