خبرگزاری بسیج: دانش آموزان بسیجی فیروزکوه به دیدار امام جمعه این شهرستان رفتند.
کد خبر: ۸۵۹۲۷۷۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ جمعی از دانش آموزان بسیجی و تشکل های دانش آموزی با همراهی مدیر اداره آموزش و پرورش و جمعی از پرسنل سپاه فیروزکوه  به دیدار امام جمعه شهرستان رفتند.

حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی امام جمعه شهرستان فیروزکوه در این دیدار با اشاره به اهداف و وظایف بسیج در حیطه دانش آموزی، اظهار داشت:  دانش آموز بسیجی باید در عرصه علمی و ورزشی حضوری فعال داشته باشند تا باعث پیشرفت و بالندگی کشور  عزیزمان شوند .

وی گفت : شما آینده سازان کشور هستید و امید ما و مسئولان به پیشرفت های شما است.

همچنین نورالله طاهری فرماندار شهرستان فیروزکوه در این دیدار اظهار کرد: یکی از مهمترین وظایف دانش آموزان بسیجی انتقال دانش فرهنگی به دوستان بوده که لازمه آن درک صحیح از مسائل دینی، عقیدتی و سیاسی است.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی گفت: در آن زمان سفارت آمریکا اقدامات زیادی علیه ایران انجام می داد که با رشادت های جوانان مومن انقلابی و رهنمود های رهبر کبیر انقلاب این حماسه بزرگ در ۱۳ آبان ۵۷ شکل گرفت و بسیاری از دسیسه های دشمن برملا شد.

وی ادامه داد: ما باید از این حماسه و رشادت ها درس بگیریم و با استفاده از فرامین مقام معظم رهبری با انتخاب مسیر درست به سمت هدفی مشخص حرکت کنیم و در این راه ثابت قدم باشیم و از وزش باد های مخالف نهراسیم .

 

ارسال نظرات