خبرگزاری بسیج: معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اجرای ویژه برنامه های مشاوره ای، پزشکی و تغذیه ای به مناسبت هفته ملی دیابت در ده ها نقطه پرتردد این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۵۹۲۷۵۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ برومند نامداری با بیان این مطلب گفت: همزمان با هفته ملی دیابت و به منظور آگاه سازی عمومی با محوریت پیشگیری از بیماری دیابت، ایستگاه های غربالگری در ایستگاه مترو شهرری، میادین میوه و تره بار، خانه های سلامت محلات، بوستان ها و میادین مهم این منطقه دایر می شود.

نامداری با بیان اینکه این خدمات پزشکی و مشاوره ای به صورت رایگان به شهروندان ارائه می شود، افزود: برپایی کارگاه های آموزشی، سمینارهای سلامت محور، جشنواره های غذا با رویکرد تغذیه سالم و پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در جهت بسترسازی مناسب برای جلب مشارکت شهروندان است.

وی توجه به سلامت شهروندان را از اولویت های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر با فعالیت 20 کانون دیابت در خانه های سلامت محله های بیست گانه حدود 2 هزار نفر از شهروندان دیابتی تحت آموزش و کنترل بیماری هستند.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با بیان اینکه ویژه برنامه های هفته ملی سلامت از 20 تا 26 آبان اجرا می شود یادآورشد: شهروندان علاقه مند به استفاده از خدمات رایگان مشاوره ای و پزشکی می توانند در ایام سال به خانه های سلامت سراهای محله مراجعه کنند.

ارسال نظرات