خبرهای داغ:
بدنبال عدم رویارویی شطرنج بازکم بینای استان با رقیب خود از رژیم اشغالگر :
مشهدی آقای بیان کرد: ورزشکاران ما قهرمانانه یاور مظلومان و دشمن ستمگران هستند و مردم ایران زمین همواره نشان داده‌اند در حمایت از مظلومین جهان حاضراند جان‌فشانی کنند.
کد خبر: ۸۵۹۲۷۳۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

 

محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تمجید از حرکت علیرضا قورچی بیگی ورزشکار شایسته و ملی پوش شطرنج نابینایان و کم بینایان که مقابل نماینده رژیم صهیونیستی به میدان نرفت اظهار کرد: فرهنگ حمایت از مظلومین و مستضعفین توسط امام خمینی (ره) نهادینه شد و این فرهنگ بین تمامی اقشار جامعه مورد توجه است و امروز جامعه ورزشکاران ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین گام برمی‌دارد.

او ادامه داد:‌ اینکه ورزشکاران ما قهرمانانه از رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی سرباز می‌زنند یک افتخار است سابقه این حرکت به 15 سال می‌رسد و باید از تمام کسانی که در این مسیر گام برداشته‌اند و آن را بنیان‌ نهاده‌اند تشکر کنیم بسیج ورزشکاران در این زمینه پیشگام بوده و سبب استمرار بخشیدن به این حرکت شده است.

مشهدی آقایی با بیان اینکه ورزشکاران ما همواره یاور مظلومان بوده‌اند اظهار داشت: ورزشکاران ما یاور مظلومان و دشمن ستمگران بوده و هستند صرف گفتن زبانی در حمایت از مستضعفین شاید اقدام موثری باشد اما گام برداشتن عملی در این راه بسیار مهم‌تر است مردم ایران زمین همواره نشان داده‌اند در حمایت از مظلومین جهان حاضراند جان‌فشانی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: ورزشکاران به عنوان بخشی مهم و تاثیرگذار از جامعه اسلامی ایران همواره در این زمینه‌ها سربلند بیرون آمده‌اند و نشان داده‌اند فراتر از قهرمانی در رویدادهای ورزشی ارزش‌های دیگری هم وجود دارد واین همان نشان پهلوانی است.

مشهدی آقایی خاطرنشان کرد: ورزشکاران زیادی در طول تاریخ مدال کسب کرده‌اند اما شاید حرکت ورزشکاران ما در عدم رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی برای برخی قابل تفسیر نباشد اما این حرکت برای کسانی که در مکتب امام علی (ع)هستند قابل تفسیر است و ورزشکاران ما هزینه انسانیت خود را در این زمینه پرداخت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در خاتمه افزود:‌ اسراییل یکی از عوامل فساد در جهان است و آرزو می کنیم روزی آزادی فلسطین عزیز را شاهد باشیم
ارسال نظرات
پر بیننده ها