صبح امروز؛

پیکر پاک شهید"تمامزاده" در هوای بارانی کرج تشییع شد+تصاویر

پیکر مطهر و پاک شهید روحانی مدافع حرم"علی تمامزاده" در میان اشک چشم مردم ولایتمدار شهرستان کرج بدرقه شد.
کد خبر: ۸۵۹۲۷۲۳
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پیکر مطهر و پاک شهید روحانی مدافع حرم"علی تمامزاده" در میان اشک چشم مردم ولایتمدار شهرستان کرج بدرقه شد.

امروز آسمان هم برای مظلومیت این شهید گریست و مردم البرز در هوای بارانی کرج این شهید بزرگوار را از میدان شهدا به سمت مصلی کرج تا منزل ابدی خود همراهی نمودند.


در این مراسم، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان، سردار علی استادحسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز، نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی
، دیگر مسئولین استانی، اساتید و طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، خانواده این شهید بزرگوار و ملت شهید پرور استان البرز نیز حضور داشتند.


حضور گسترده روحانیون، مسئولان و جوانان که علاوه برای عزاداری، شعارهای «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» سر می‌دادند حال و هوای خاصی به این مراسم بخشیده بود.

بر اساس این گزارش، این مراسم در غفلت و نبود برخی مسئولین ارشد استانی برگزار شد که البته این عدم حضور برای اولین بار نیست و بارها شاهد عدم توجه آنان به اینگونه مراسمات مهم در استان بوده ایم.

حجت الاسلام علی تمامزاده با نام جهادی "ابوهادی" یکی از روحانیون استان البرز در دفاع از حریم اهل بیت(ع) درسوریه به شهادت رسید.

شهید حجت الاسلام تمامزاده در نبردهای جبهه جنوبی شهر حلب توسط تروریست های تکفیری القاعده، احرار الشام و ارتش آزاد به شهادت رسید.

این شهید از روحانیون خوش نام و از فعالان فرهنگی شناخته شده حوزه علمیه امام صادق(ع) استان البرز بود که فعالیت های گسترده ای در نشر و تبلیغ معارف اسلامی و انقلاب اسلامی داشته است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها