خبرهای داغ:
مدیریت فضای مجازی تعلیم و تربیت سازمان بسیج گفت: یکی از اهداف صالحین سازماندهی و تولید است، در حوزه تولید در فضای مجازی باید جلوتر از دشمن عمل و ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۸۵۹۲۶۳۸
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، فروزان مدیریت فضای مجازی تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین کشور در اولین همایش فعالان فضای مجازی تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(ع) و فعالان فضای مجازی استان اظهارداشت: برای اینکه انقلابی اتفاقی بیفتد باید اتفاقاتی رخ دهد و امروزه فضای مجازی به اندازه انقلاب اهمیت دارد.

مدیریت فضای مجازی تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: یک مسئله بزرگ در بین مسئولین داریم و آن اینکه شورای عالی فضای مجازی با آن همه اهمیت تا کنون در این دولت دو بار تشکیل جلسه داده است.

وی تاکید کرد: شورای عالی فضای مجازی طبق راهبردهای داده شده از سوی امام خامنه ای(حفظه الله) برای استراتژی دفاع و حمله در فضای مجازی جمهوری اسلامی بسیار کند است.

فروزان خطاب به فعالان فضای مجازی شجره طیبه صالحین استان افزود: در فضای مجازی جنگ تمام عیار و تا دندان مسلح اتفاق می افتد .

وی با بیان اینکه وزیر سابق وزارت دفاع آمریکا می گوید" جنگ آینده ما با ایران جنگ فضای مجازی است" گفت: دشمن صف آرایی کرده است و با استفاده از شبکه های اجتماعی سازماندهی بسیار اساسی در این خصوص انجام داده است .

مدیریت فضای مجازی تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه ما در جنگ نرم دشمن صف آرایی و تیر و ترکش دشمن را نمی بینیم، عنوان کرد: روزی حدود 5هزار فیلم دو دقیقه ای در فضای مجازی موبایلی پخش می شود و شبهاتی را در آن مطرح می کنند که عوام ممکن است نتوانند پاسخ دهند و باید یک عالم دینی پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه بسیج باید صف آرایی در مقابل جنگ نرم دشمن داشته باشد، ادامه داد: تا زمانی که سازماندهی نشدیم نمی توانیم در مقابل رزم نرم دشمن ایستادگی کنیم و تک تک بسیجیان باید در فضای مجازی بدانند که وظیفه آنها چیست .

وی تاکید کرد: خاطرات شهدا توسط خانواده ها، مادران یکی از موثرترین تولیدات ویدئویی موبایلی و شبکه های مجازی در زمینه مقابله با جنگ نرم دشمن است.

مدیریت فضای مجازی تعلیم و تربیت بسیج کشور افزود: امریکا تنها کشوری است که وزارت فرهنگ ندارد و یکی از کارهایی که می کنند پیش بینی آینده است و درباره آن فیلم می سازند.

فروزان با بیان اینکه یکی از اهداف صالحین سازماندهی و تولید است، گفت: در حوزه تولید در فضای مجازی باید ما به جایی برسیم که جلوتر از دشمن عمل و ایستادگی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها