خبرهای داغ:
یادواره سردار شهید محمدعلی الله‌دادی و 10 شهید روستای شیرآباد طبس با حضور سعید جلیلی در محل هیئت مذهبی حسینی روستای شیرآباد طبس برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۲۶۰۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته به‌وسیله پرواز تهران - طبس، وارد فرودگاه طبس شد و مورد استقبال جمعی از مردم، امام‌جمعه موقت طبس، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و جمعی از مسئولان محلی قرار گرفت.


وی با حضور در گلزار شهدای آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) نسبت به مقام شهدا ادای احترام کرده و آستان مبارک این امامزاده را زیارت کرد.

محمد اکبرزاده، غلامرضا صفری، علی باقری، محمدحسین احمدی، سیدرضا سجادی‌ثالث، شیخ‌حسن رمضانی، حسن زمان‌زاده، حسن محمدیان، محمود آذرنیوش، و محمد عبدالله‌زاده 10 شهید روستای شیرآباد طبس هستند که مراسم یادواره آنان به همراه سردار شهید محمدعلی الله‌دادی، در روستای شیرآباد طبس امشب برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدابراهیم مهاجریان مقدم در مراسم یادواره سردار شهید الله دادی و 10 شهید روستای شیرآباد طبس، ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری و عرض خیرمقدم به مدعوین به‌ ویژه عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: شهرستان طبس از قدیم‌الایام مردمانی ولایتمدار و شیعه بوده‌اند و هستند.

وی تصریح کرد: در انقلاب اسلامی مردم این شهرستان سهم بسیار خوبی داشته‌اند، و زلزله سال 57 عزیزانی را از این شهرستان گرفت و مردم مصیبت‌زده شدند اما در مقابل انقلاب و بیداری با رژیم شاه مشکلات را فراموش کردند.

امام‌ جمعه طبس خاطرنشان کرد: وقتی شاه جهنمی روز چهارم یا پنجم زلزله، به طبس آمد، اگر مردم یک جاوید شاه می‌گفتند خیلی چیزها برایشان سرازیر می‌شد اما با داشتن نیروهای انقلابی و ارزشی وقتی شاه با هواپیما به طبس آمد آن‌قدر مردم طبس مرگ بر شاه گفتند تا شاه فرار کرد.

مهاجریان مقدم اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم طبس از نخستین کسانی بودند که به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند و در فتنه‌ها به‌ ویژه فتنه سال 88 مردم این شهرستان سرافراز بیرون آمدند.

وی، طبس را شهرستانی شهیدپرور دانست و افزود: این شهرستان 206 شهید تقدیم انقلاب کرده است و 502 جانباز، 21 آزاده سرافراز و 11 نفر شهید گمنام در این شهرستان داریم که مردم برای آنان احترام ویژه‌ای را قائل هستند.

امام‌ جمعه طبس گفت: همیشه دشمن در کمین است و به دنبال آفرینش فتنه به ویژه فتنه‌های تازه و جدید بوده و مردم در انتخاباتی که در پیش روداریم نسبت به توطئه‌های دشمن آشنایی دارند

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها