بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله در کربلا برگزار می‌شود

در پی حضور اعضای هیأت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور در عراق، مراسم بزرگداشت قاریان مهاجر الی‌الله در کربلای معلی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۲۵۹۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،  حجت الاسلام «سیدحسین کوششی» مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور به همراه اعضای هیئت مدیره اتحادیه کشوری و مدیران عامل اتحادیه‌های استان‌ها و چند نفر از نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی اوایل هفته جاری در نجف اشرف حضور یافتند و  با آیت‌الله «سیدمجتبی حسینی» نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئولان اتحادیه کشوری در روز یکشنبه 17 آبان با حضور در شهر کربلا در شهادت امام سجاد(ع) در جوار حرم اباعبدالله الحسین(ع) به عزاداری پرداختند.

بیستمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور در روز یکشنبه 17 آبان ماه در کربلا برگزار شد و جمع‌بندی موضوعات مرتبط با هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه‌ها، بررسی موضوعات مورد بررسی در جلسات کربلا، بحث و تبادل‌نظر درخصوص مشکلات مؤسسات و اتحادیه‌ها، از جمله مصوبات این جلسه بود.

نهمین هم‌اندیشی مدیران عامل اتحادیه‌های قرآن استانی نیز دوشنبه 18 آبان‌ماه در جوار بارگاه امام حسین(ع) برگزار و طی آن سه کارگروه به منظور بررسی مسائل مربوط به مؤسسات و اتحادیه مؤسسات قرآنی در استان‌های کشور تشکیل شد.

طی این جلسه به مباحث مطرح شده در مجمع‌ عمومی که آذرماه برگزار می‌شود، پرداخته و در ارتباط با اتحادیه‌های استان‌ها و ادغام هر دو اتحادیه مواردی ارائه و مورد بررسی قرار گرفت؛ همچنین مشکلات مؤسسات از سوی مدیران اتحادیه‌های استان‌ها مطرح و پیشنهادهایی توسط مدیران عامل ارائه شد.

این کاروان تا روز جمعه 22 آبان ماه در کشور عراق خواهند بود و دیدار با رئیس جمعیت قرآنی عراق و مراسم بزرگداشت قاریان مهاجر الی الله از برنامه‌های این گروه اعزامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار