خبرهای داغ:
هیئت عاشقان ولایت حوزه شهدای گمنام ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) همزمان با ایام شهادت حضرت امام زین العابدین(ع) در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۲۵۶۶
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با ایام شهادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام زین العابدین(ع)، هیئت عاشقان ولایت حوزه شهدای گمنام ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم برگزار شد.

در این مراسم معنوی که در حسینیه حوزه شهدای گمنام برگزار شد، حجت الاسلام رضا اعزازی، سرمربی شجره طیبه صالحین این حوزه طی سخنانی ضمن تسلیت ایام شهادت سیدالساجدین(ع) اظهار کرد: باید مسائل سیاسی کشور را جدی بگیریم، دشمنان اسلام می خواهند مسلمانان قدرت پیدا نکنند و پیشرفتی نداشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: در زمان قاجار با غارت همه هستی مردم ایران، غرور این مردم را شکستند که تا امروز هم ادامه دارد و اگر نبود 8 سال دفاع مقدس و این جانبازی ها و رشادتها، ما چه داشتیم که حرف بزنیم، کشور رشد یافته کشوری است که از برگ برگ تاریخ خود حفاظت کند.

شایان ذکر است در این مراسم که جانشین و جمعی از معاونین ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) نیز حضور داشتند، یکی از مداحان اهلبیت(ع) به مدیحه سرائی و روضه خوانی پرداخت.



ارسال نظرات