مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور تاکید کرد: اگر امروز ملت ایران توانسته هر روز گام جدی به سوی علم و دانش بردارد و دانشمندان جوان آن گوی سبقت را از دیگران بربایند به خاطر دلبستن به پیام‌های روشن قرآن است.
کد خبر: ۸۵۹۲۵۴۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی دانشجویان به میزبانی استان قم در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم گفت: حضور دانشجویان در این مسابقات بیانگر اهتمام و عنایت آنها به کلام الهی است که بسیار مهم است.

وی افزود: آنچه شایسته فضای علمی کشور است آشنایی با مفاهیم عالی قرآنی و توفیق عمل به آموزه های آن است که باید جوانان ما به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه امروز مراکز علمی ما  بیش از هر زمان به معارف الهی نیازمندند گفت: باید با گسترش این مسائل تلاش کرد تا به شبهات پاسخ داده و نسل جوان را از باتلاق هوای نفسی که برایش ایجاد کرده اند نجات داد.

آیت‌الله حسینی بوشهری گفت: قرآن کتاب هدایتگر و راهنمای انسان است که باید نسل جوان ما از هم اکنون با آن آشنا شده تا مسیر زندگی خود را در مسیر قرآنی قرار دهند.

وی تاکید کرد: اگر امروز ملت ایران توانسته هر روز گام جدی به سوی علم و دانش بردارد و دانشمندان جوان آن گوی سبقت را از دیگران بربایند بخاطر دلبستن به پیام های روشن قرآن است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور تصریح کرد: امید است این مسابقات قرآنی راهگشایی برای نسل جوان برای توجه به مفاهیم قرآن کریم و درس گرفتن از آن باشد.

ارسال نظرات