مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی شاهرود خبر داد:

نشست تعاملی بین بسیج دانشجویی شاهرود و حوزه علمیه

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی شاهرود گفت: در راستای تعامل و تفاهم بین اقشار بسیج جلسه ای با مسئول آموزش و فرمانده پایگاه بسیج حوزه علمیه ثقلین شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۹۲۵۳۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از شاهرود؛ علی اکبر نوری در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن ارائه گزارش از وضعیت موجود حلقه های صالحین در دانشگاه ها اظهار کرد: در دانشگاه های شاهرود قریب به 80 حلقه صالحین در حال شکل گیری است و 14 مربی صالحین خواهر و برادر در حال فعالیت هستند و یک سرمربی داریم.

وی با اشاره به اهمیت صالحین در سازمان بسیج اظهار کرد: حلقه های صالحین سنگر دفاعی ما در برابر تهدیدات نرم دشمن در بعد معرفتی بصیرتی و عقیدتی و پاسخ به شبهات در جامعه است.

نوری با اشاره به اهمیت مربی در نظام صالحین در ارائه خوراک فکری و محتوایی به سرگروه ها گفت: ما درخواست داریم در خصوص مربی فاضل و عالم از فضلا و روحانیون حوزه با بسیج دانشجویی همکاری بعمل آید.

در این نشست فرمانده پایگاه بسیج طلاب ثقلین حوزه علمیه با استقبال از همکاری با بسیج دانشجویی گفت: تلاش ما این است که دین در قشر جوان جامعه و به خصوص دانشجویان با توان تحلیل و آگاهی بالا نشر پیدا کند و این قشر فعال و اثرگذار جامعه مشکلات معغرفتی و اعتقادی را در حد بسیار پایین داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار