مراسم بدرقه بیش از 250 نفر از دانش آموزان دختر بسیجی شهرستان درگز با حضور مسئولین نهادها و فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۲۴۷۱
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز در این مراسم گفت: سرزمين راهيان نور، سرزمين كربلاي ايران است، آنجايي كه مثل سرزمين كربلا سرهاي زيادي از بدن جدا و خون هایی روي زمين ريخته شد، مسافران بايد چون مسافر قافله امام حسين (ع) یعنی زينب كبري (س) حافظ خون شهدا باشند و از ارزش هایی كه شهدا به خاطر آن جنگيدند و جان خودشان را فدا كردند دفاع كنند.

حجت الاسلام داوود عبد الهی تاکید داشت:  ارزش مهمي چون حجاب را همانگونه که زينب كبري (س) آن را سرمشق كاروان خود قرار داد سرمشق زندگی خود قرار دهید.

در ادامه حسن قلي پور، مسئول حفاظت اطلاعات ناحيه به اهميت رعايت نكات ايمني و پيشگيري در سفر اشاره نمود و گفت: با توجه به وجود خطرات احتمالي و مغرضانه در طول سفر رعايت نكاتي همچون توجه به علائم و تابلو هاي خطر و هشدار دهنده در مناطق جنگي، رعايت اصول اخلاقي در طول مسير، توجه و گوش فرا دادن به فرامين ماموران و دژبان ها و ديگر موارد به داشتن سفري خوب و راحت به ما كمك مي كند.

خاطر نشان می شود کاروان دانش آموزان دختر مدارس این شهرستان در قالب 6 اتوبوس و به مدت شش روز از مناطق جنگی و مکان های زیارتی همچون شلمچه، طلائیه، اروندرود، هویزه و دیگر اماکن بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها