همایش سرگروه‌های صالحین پایگاه‌های بسیج شهید اشرفی‌اصفهانی، شهید رجایی، شهید عرب‌عامری و ولی‌عصر (عج) به میزبانی پایگاه شهید اخوی عرب خیج در شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۲۴۵۶
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ مسئول تعلیم و تربیت بسیج روستایی و عشایری حمزه سیدالشهدا در این همایش با تقدیر از حضور سرگروه‌های صالحین در جلسه با بیان اینکه نیروهای دسته ویژه در رزمایش الی بیت‌المقدس 4 شرکت داشتند، اظهار کرد: برنامه مهم پیش رو حضور در رزمایش الی بیت‌المقدس 4 در منطقه بسطام و شهر بسطام بود که با حضور گروهان‌های بیت‌المقدس برگزار شد.

محمد خنجری با اشاره به پیگیری برنامه‌های حلقه‌های صالحین و ارسال گزارش‌ها به بسیج روستایی و عشایری حمزه سیدالشهدا افزود: باید تلاش شود تا کمیت حلقه‌ها بیشتر شود و با توجه به انتخابات در روشنگری در حلقه‌ها تلاش و گفتمان رهبری در خصوص نفوذ دشمن و استکبارستیزی را در حلقه‌ها تبیین کنید.

مربی صالحین بسیج روستایی و عشایری حمزه سیدالشهدا نیز در این جلسه با تأکید بر توجه به نیاز متربیان در حلقه‌ها و جوابگویی به آن بیان کرد: باید تلاش کنیم تا بهره‌برداری لازم از حلقه‌های صالحین در راستای گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی انجام شود و این نیاز به اهتمام شما سرگروه‌های صالحین در اجرای برنامه‌های منظم و منسجم و هدفمند دارد.

در این جلسه، سرگروه‌های صالحین به ارائه نظرات و پیشنهاد‌ها خود در خصوص اجرای برنامه در حلقه‌های صالحین پرداخته و تجربیات موفق خود را در حلقه‌ها برای سایر سرگروه‌ها بیان کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها