چهارمین بخش اجراهای عمومی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با سه نمایش در تهران و البرز آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۹۲۳۹۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

به گزارش روابط عمومی جشنواره تئاتر مقاومت به نقل از خبرگزاری تسنیم، در چهارمین بخش اجراهای عمومی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت سه نمایش  "ایستاده در موقعیت" به نویسندگی و کارگردانی وحید نفرساعت 18:30 در خانه نمایش ،نمایش "خط و خاطره "به نویسندگی و کارگردانی کارگردانی حسن خلیلی فر ساعت 18 در تماشاخانه ماه و همچنین نمایش "قرار"  به نویسندگی مهرداد کوروش نیا و کارگردانی نبی کوروش نیا در تئاتر شهر کرج (تالار حافظیه) به روی صحنه رفتند.

در خلاصه  نمایش "ایستاده در موقعیت" آمده است:دو دوست در یک کانال در موقعیت جنگی مشغول مرور خاطرات کودکی شان هستند،با پیدا شدن یک مین در کانال،داستان رنگ دیگری به خود می گیرد. ، محسن زرآبادی پور-محمدهادی عطایی-بهروز پناهنده وعلی باروتی در این نمایش ایفای نقش می کنند.

"نمایش خط و خاطره" بر اساس کتاب "هفت روز آخر" خاطرات محمدرضا بایرامی توسط حسن خلیلی فرنوشته شده که درآن  بازیگرانی همچون اصغر شیرزاد،محسن ابوالفتحی حضور دارند.

همچنین در خلاصه نمایش "قرار" آمده است:تک فرزند معلمی که از قضا قهرمان شنا است با موانع زیادی برای رفتن به جنگ روبروست اما مدتی بعد به عنوان غواص به عملیات کربلا ی چهار اعزام می شود .

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت با دبیری حسین پارسایی در قالب اجرای عمومی آثار منتخب تهران و سایر شهرهای ایران از 31 شهریور تا 7 آذر ماه 1394 برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات