سردار کارگر در دیدار با خانواده شهید محسن برهانی: انفجار نور در جبهه‌ها، رزمندگان را متحول کرد

سردار کارگر گفت: تحولی که در نوجوانان ما در دوران دفاع مقدس پدید آمد، نظیرش را تنها در صدر اسلام می‌توان یافت، یک بچه‌ی ۱۷ ساله مانند شهید محسن برهانی به جایی می‌رسد که این گونه متحول می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۲۳۲۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
به گزارش"خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان"سردار سرتیپ بهمن کارگر در دیدار با والدین شهید محسن برهانی در کرمان؛ ضمن تجلیل از این خانواده‌ی ایثارگر؛ اظهار داشت: انفجار نور در جبهه‌ها اتفاق افتاد و تشعشع آن رزمندگان را متحول کرد.

وی افزود: تحولی که در نوجوانان ما در دوران دفاع مقدس پدید آمد، نظیرش را تنها در صدر اسلام می‌توان یافت، یک بچه‌ی ۱۷ ساله مانند شهید محسن برهانی به جایی می‌رسد که این گونه متحول می‌شود.

سردار کارگر ابراز کرد: الان قلم به دست ما بدهند نمی‌توانیم چنین متنی که در وصیت نامه شهید "محسن برهانی” این عارف نوجوان، آمده است، بنویسیم.

وی خاطر نشان کرد: بچه‌های ما طبق بیان شهید محسن برهانی با عقل و بینش پا در عرصه دفاع مقدس گذاشتند و آن انفجار نور واقعا در جبهه‌ها اتفاق افتاد و تشعشع آن به هر کسی که رسید، او را متحول کرد.

سردار کارگر با بیان اینکه بعضی از وصیت نامه‌ها که بسیار تاثیرگذار است، متعلق به شهدایی است که حتی سواد چندانی نداشتند، افزود: رهبر معظم انقلاب، رزمندگان را از معراج برگشته‌ها خطاب می‌کند و این به معنای دیدار آن‌ها با خداست و از چنین انسان‌هایی آن وصیت‌نامه‌ها بیرون می‌آید.

وی خطاب به والدین شهید برهانی گفت: خدا توفیقی به شما داده که نصیب هر کسی نمی‌شود و نان حلال در تربیت و سرنوشت فرزندان بسیار تاثیرگذار است.

در ابتدای این دیدار که در منزل شهید برهانی صورت گرفت؛ مادر شهید اظهار داشت: وصیت نامه‌ی فرزندم را تقدیم خانواده‌ی حضرت امام کردم، بعدها از فرزند امام که به منزل ما آمدند، شنیدیم که گفتند: "حضرت امام (ره) فرمودند؛ همه‌ی وصیت نامه‌ها عزیزند اما این وصیت نامه چیز دیگری است.”

همچنین پدر بزرگوار شهید محسن بر هانی به بیان خصوصیات اخلاقی فرزند خود پرداخت.

12

در این دیدار سرهنگ پاسدار مهدی ابوالحسنی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان، ضمن معرفی اجمالی شهید محسن برهانی به قرائت بخش‌هایی از وصیت نامه‌ی عرفانی وی پرداخت.

در پایان این دیدار که مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان؛ چهارمحال و بختیاری، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان نیز حضور داشتند، نماز ظهر و عصر به جماعت در منزل شهید برهانی اقامه شد.

لازم به ذکر است مادر شهید برهانی خواهر شهیدان محمدحسن، محمدعباس و محمد حسین سیف الدینی می‌باشد.

شهید محسن برهانی

شهید محسن برهانی در عملیات کربلای ۴ در تاریخ ۶۵/۱۰/۴ در سن ۱۷ سالکی به شهادت رسید و پس از ده سال، سوم آبان ماه ۷۵ پیکر مطهرش تفحص و پس از تشییع، در زادگاهش کرمان به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار