فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

ایران اسلامی دربالاترین سطح امنیت و اقتدار قرار دارد

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهرگفت:اتحاد و همدلی موجود در بین نیروهای مسلح باعث شده است تا ایران اسلامی اکنون به امن ترین کشور منطقه تبدیل و در اوج اقتدار قرار داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۹۲۲۹۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار محمدتقی صفری در آئین افتتاحیه دوره آموزشی رزم بسیجیان بوشهراعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در بالاترین نقطه اقتدار و صلابت قرار داشته و از آمادگی کاملی برای مقابله با هر نوع تهدیدی از سوی استکبار و ایادی آنها برخوردار است.

وی با بیان اینکه امروز تمام قدرت های جهان بر این مساله اذعان دارند که امنیت و آرامش در منطقه بدون مشارکت ایران امکان پذیر نیست، یادآورشد: ترساندن ملت ایران با قدرت نظامی کاری کاملا بچه گانه و احمقانه است و سخن گفتن با زبان زور و تهدید با ملتی که در هشت سال دفاع مقدس و در مراحل مختلف در برابر استکبار ایستاده برای آنها موثر نخواهد بود.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران قدرت های جهانی را متزلزل کرده است و به عنصر تعیین کننده معادلات جهانی تبدیل شده است.

وی گفت:هیبت و قدرت نظام اسلامی در عرصه های مختلف همه محاسبه های استکبار را به هم ریخته و چشم طمع آنان را کور کرده است به همین دلیل خیال مواجهه با این قدرت را از مخیله خود محو کرده اند.

سردار صفری بااشاره به ضرورت حفظ آمادگی نیروهای بسیحی افزود:برگزاری این دوره ها از وظایف ذاتی تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) است و در موفقیت نیروها موثر است.

وی یادآورشد: بی شک برگزاری این گونه دوره ها افزون بر یادآوری آموزش های قبل نظامی در ارتقای روحیه دفاع همه جانبه از آرمان های انقلاب اسلامی نیز اثرگذار است.

فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بااشاره به قدرت ایران در عرصه های نظامی گفت:با تکنیک و تاکتیکی که ریشه در دفاع مقدس دارد جلوی هر دشمنی می ایستیم و در صورت کوچکترین نگاه چپی آنها را از ریل قدرت خارج خواهیم کرد.

وی افزود:دوران دفاع مقدس باعث خودکفایی ایران اسلامی در حوزه تاکتیک های نظامی و تسلیحات شد.

سردار صفری یادآورشد:نه تنها گروه های تفکیری بلکه حامیان آنها در حد و اندازه درگیر شدن با ایران اسلامی نیستند و در صورت نزدیک شدن به مرزهای ما خار و ذلیل و نابود خواهند شد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی همواره از رشد و توسعه ایران در عرصه های مختلف به خصوص نظامی و تسلیحاتی در هراس است به همین دلیل با هر اهرمی قصد دارند مانع حرکت پش رونده ایران در مسیر پیشرفت شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار