خبرهای داغ:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: آموزش های لازم برای هیئت امنا امامزادگان و بقاع متبرکه برای مدیریت اماکن مذهبی انجام شود.
کد خبر: ۸۵۹۲۲۸۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله واحدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افرادی که به عنوان اعضای هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه منصوب می شوند، نیاز است که کلاس های آموزشی برای این افراد برگزار شود.

وی بیان کرد: هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه استان سمنان با فراگیری آموزش های لازم می توانند مکان مذهبی را مدیریت بهتری داشته باشند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در ادامه اظهار کرد: هیئت امنای امامزادگان به عنوان امین ادارات اوقاف و امورخیریه شهرستان سمنان فعالیت می کنند.

حجت الاسلام و المسلین واحدی گفت: اماکن مذهبی و بقاع متبرکه که به عنوان مکانی امن هستند نیاز است با مدیرت مطلوب اداره شوند.

وی افزود: هیئت امنا با استفاده از ظرفیت های مردمی و کمک های خیران می توانند فعالیت های گسترده تری داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به میزان اهمیت آموزش و تعلیم تخصصی در زمینه‌های مختلف از جمله تکریم و ارج نهادن به مقام امامزادگان باید با برنامه‌ریزی دقیق و منظم در راستای برگزاری برنامه‌های شایسته فرهنگی در امامزاده گام برداشته شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها