خبرهای داغ:
صبح امروز:

کاروان دانش‌آموزان دختر تاکستان به اردوهای راهیان نور اعزام شد

کاروان دانش آموز دختر تاکستان صبح امروز با هدف آشنایی با رشادت و دلیرمرد مردان و زنان غیور این مملکت به جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۹۲۲۰۵
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از تاکستان ، سید ابوالفضل فاضلی ریاست آموزش و پرورش تاکستان امروز در مراسم اعزام دانش‌آموزان شهرستان با بیان اینکه اردوی راهیان نور دانش‌آموزی تاثیر بسیار زیادی در بین دانش‌آموزان دارد، اظهار داشت: این اردو می‌تواند با نمایش مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور، یادآور رشادت و دلیرمردی مردان و زنان غیور این مملکت باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهدا برای اقتدار، امنیت و آرامش کشورمان تمام هستی خود را در راه خداوند اهدا کردند و امروزه ما باید پیرو آنها باشیم، افزود: امروزه نیز با اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور موجب فرهنگ‌سازی این ایستادگی‌ها و مقاومت‌ها در مقابل دشمنان اسلام می‌شود.

فاضلی  با بیان اینکه امسال حدود 600 نفر از دانش‌آموز مشغول هستند، بیان کرد: امروزه در این اردو دانش‌آموزان به دو منطقه جنگی و عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش تاکستان ادامه داد: در نخستین اعزام به راهیان نور دانش‌آموزی آملی تعداد 320 دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه در قالب هشت دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌گردند.

لازم به ذکر است: دانش آموزان مناطق اسفرورین،خرمدشت و ضیاءآباد روز سیزدهم آبان ماه به این اردو اعزام شدند.

7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها