خبرهای داغ:
در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین مقرر شد:
تیزر همایش پاسداشت دانشمند فرزانه حضرت آیت الله شیخ مجتبی قزوینی از شبکه های استانی سیما و صدا پخش شود.
کد خبر: ۸۵۹۲۲۰۱
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای قزوین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین خواستار پوشش رسانه ای همایش پاسداشت دانشمند فرزانه حضرت آیت ا... شیخ مجتبی قزوینی رحمت ا... علیه شد.

آقای احمدی با اشاره به ابعاد شخصیتی و مقام علمی شیخ مجتبی قزوینی و همچنین استقبال اساتید و دانشجویان، فرهیختگان و نخبگان از این همایش خواستار پوشش رسانه ای این همایش و حمایت بیش از پیش صداوسیما از این همایش شد.

آقای معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین هم دراین دیدار ضمن تجلیل از مقام حضرت آیت ا... شیخ مجتبی قزوینی مساعدت و آمادگی این مرکز را برای پوشش خبری ـ تولیدی این همایش از رادیو و تلویزیون و همچنین جریان سازی رسانه ای برای اطلاع رسانی هرچه بیشتر به مردم اعلام کرد.

دراین جلسه مقرر شد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مستندات تصویری، صوتی و نوشتاری خود را با موضوع زندگی و حیات دانشمند فرزانه حضرت آیت ا... شیخ مجتبی قزوینی به صداوسیما ارائه دهد تا از این مستندات در تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی استفاده شود.

همچنین مقرر تیزر همایش پاسداشت دانشمند فرزانه حضرت آیت ا... شیخ مجتبی قزوینی از شبکه های استانی سیما و صدا پخش شود.

گفتنی است: همایش پاسداشت دانشمند فرزانه حضرت آیت ا... شیخ مجتبی قزوینی رحمت ا... علیه اواخر آذر ماه با حضور اندیشمندان و علمای استان و روحانیون برجسته ی مشهد در قزوین برگزار خواهد شد.



1003/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها