خبرهای داغ:
معاون تعاون بنياد قزوين:

از 289 خانواده‌ ایثارگر ساکن در مناطق صعب‌العبور دیدار شد

مسئولان بنیاد استان قزوین، طی 6 ماه نخست سال جاری، از 289 خانواده‌ شاهد و ایثارگر ساکن در مناطق صعب‌العبور دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۹۲۱۹۶
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی محمدرضا علی‌اكبربيک،معاون تعاون بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار واحد قزوین با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری و ریاست‌جمهوری به دیدار از خانواده‌های شاهد و ایثارگر تاکید دارند، گفت: مسئولان بنیاد نیز به تبعیت از آنها کمر همت بسته و در قالب طرح سپاس، اجرای این دیدارها را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه دیدار از جامعه ایثارگران از برنامه‌های تعطیل‌ناپذیر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است، افزود: نهاد فوق، در انجام دیدارها از مشارکت دستگاه‌های اجرایی بهره می‌برد تا بتواند از تعداد بیشتری از این خانواده‌ها دیدار به عمل آورد.

معاون تعاون بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين افزود: در دیدارهای فوق، اکیپ‌های 2 نفره، از بین کارکنان و معتمدین معین تشکیل شده و هر اکیپ به طور میانگین دیدار از 50 خانواده شاهد و ایثارگر را بر عهده گرفتند.

این مسئول به دیدارهای کارکنان بنیاد از خانواده‌های شاهد و ایثارگر در مناطق صعب‌العبور اشاره کرد و گفت: در این مناطق بیشتر والدین شهدا ساکن هستند که امکان دسترسی و مراجعه به بنیاد را ندارند.
علی‌اكبربيک افزود: به همین دلیل مدیرکل، معاونین و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طی 6 ماه نخست سال جاری با تشکیل بیش از 5 گروه در یک روز هفته، از خانواده‌های شاهد و ایثارگر ساکن در هر منطقه صعب‌العبور دیدار کردند.

وی با اشاره به اینکه دیدار از 289 خانواده‌ شاهد و ایثارگر ساکن در مناطق یاد شده به اتمام رسیده است، گفت: این دیدارها در شهرستان قزوین با تشکیل 29 گروه از یکصد و 21 خانواده‌ و در تاکستان با تشکیل 20 گروه از یکصد و 68 خانواده صورت گرفت.

معاون تعاون بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين گفت: مناطق صعب‌العبور استان قزوین شامل الموت شرقی، الموت غربی، طارم‌سفلی، منطقه کوهین، قاقازان، آوج، آبگرم، و نیکویه منطقه مرکزی تاکستان است.
این مسئول تجلیل و تکریم، برقراری ارتباط عاطفی، رفع مشکلات، ارائه خدمات بنیاد مانند اعطای وام صندوق شاهد، واگذاری دفترچه بیمه و کارت طلایی به خانواده جامعه ایثارگران را از جمله اهداف این دیدارها عنوان کرد.

وی بازدید از گلزارهای شهدا و تعویض و نصب پرچم و ارائه گزارش مشکلات حاد خانواده‌های شهدا و این گلزارها به بنیاد استان قزوین در جهت تصمیم‌گیری رفع آنها را از اهداف دیگر این دیدارها برشمرد

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها