در راستاي حمايت و ايجاد اشتغالزايي براي معتادان بهبوديافته، مجموعه صنعتي رويال آسايش در نظر دارد، ظرفيتي معادل با 300 نفر ار بهبوديافتگان از اعتياد را جذب شركت كند.
کد خبر: ۸۵۹۲۱۰۶
|
۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از ستاد مبارزه با مواد مخدر، دكتر عليرضا جزيني به همراه مديركل ‏دفتر توسعه مشاركتهاي مردمي و سازمانهاي مردم نهاد ستاد، دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد ‏مخدر استان تهران، فرماندار شهرستان اسلامشهر، شهردار چهاردانگه و رئيس شوراي شهر ‏و بخشدار اين شهرستان از كارخانه رويال آسايش (توليد كننده كالاي خواب و مبلمان) با هدف بررسي طرح اين شركت در ايجاد ظرفيت اشتغال حداقل براي 300 نفر از ‏بهبوديافتگان اعتياد و مشكلات موجود، بازديد كرد.


در ابتدا 6 سوله توليد كالاي خواب و مبلمان مورد بازديد قرار گرفت، ‏اين مجموعه با تعداد 50 نفر بهبوديافته شاغل از ابتداي سال‌جاري به ‏توليد رسيده و با استفاده از فضاي مناسب و تجهيزات كافي و پرسنل آموزش ديده و مجرب در حال توليد با كيفيت مطلوب ‏مي‌باشد.

در اين بازديد مديرعامل اين شركت توضيحات كافي را به بازديدكنندگان ارائه كرد و ‏گاهي نيز به شرح موارد خاص و فني - تخصصي و مزيت‌هاي نسبي ايجاد شده اشاره مي‌كرد. طبق توضيحات مدير عامل شركت رويال آسايش كيفيت محصولات توليدي قابل برابري با مشابه خارجي بوده و همچنين ‏داراي قيمت رقابتي و مزيت نسبي مي‌باشند. توليد مبلمان‌هاي راحتي و تخت خواب با بهره گيري از آموزش استاد كارهاي ‏خارجي براي آموزش پرسنل انجام شده است كه همگي از استاندارد لازم برخوردار بودند.‏

‏سپس حسينيه احداث شده در كنار سوله‌ها كه براي برگزاري نماز و مراسم مذهبي پرسنل احداث شده بود، مورد بازديد قرار گرفت. همچنين مكان ورزشي سرپوشيده كه براي استفاده تمامي پرسنل احداث شده بود، مورد بازديد واقع شد، اين مكان علاوه بر اينكه مجهز ‏به دستگاه هاي بدنسازي و آمادگي جسماني بود شامل چند دستگاه ميز تنيس روي ميز و فوتبال دستي نيز بود.‏

‏در ادامه فضاي توليد تشك خوشخواب كه در يك سوله وسيع در دو طبقه مورد بازديد قرار گرفت كه شامل توليد تمام بخشهاي خط توليد ‏مخصوص به تشك بود كه اعم از نصب فنر، برش اسفنج، برش پارچه، دوخت و دوز ، مونتاژ و بسته‌بندي... بود.

در پايان بازديد جلسه‌اي در محل اتاق جلسات كارخانه برگزار و مشكلات و مسائل مربوط به پايان كار ساختمان‌هاي احداث شده مورد بررسي قرار گرفت. همچنين تامين سرمايه در گردش و تامين آن به صورت تسهيلات بانكي تا سقف اشتغال ايجاد شده توسط ستاد مبارزه با ‏مواد مخدر و صندوق كارآفريني اميد ، تعهد مدير عامل شركت رويال آسايش نسبت به تامين نيرو از مركز اخوان و ديگر مراكز ماده 16 و انجام همكاري‌هاي لازم در خصوص تغيير كاربري از طريق كميسيون ماده 100 توسط شهرداري چهار دانگه از جمله مباحث مطرح شده در اين جلسه بود.

ارسال نظرات