مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان از افتتاح مرکز شهر سورشجان در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۱۹۴۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ فرزاد رحیمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اظهار کرد: نشست ملی کتابخوان ویژه کودک و نوجوانان 23 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: کودکان سرمایه‌های ما هستند که آینده کشور در دستانشان قرار دارد پس بهترین زمان برای آموزش‌ افراد دوران کودکی است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان سرود،شعر، تئاتر را راه اثرگذار ذر کودک و نوجوانان دانست و بیان کرد: جشنواره سرود با هدف اثرگذار در کودکان در دهه فجر برگزار خواهد شد.

رحیمی با بیان اینکه خانواده‌ها بیشتر به مسائل رفاهی کودکان می‌پردازند، خاطرنشان کرد: کودکان در خانواده‌ها با مشکلاتی روبرو هستند که بیشترین این مشکلات براثر بی‌توجهی و یا کم توجهی خانواده ها به مسائل روانی و عاطفی کودکان است.

وی از بهرمند شدن 15 روستاهای شهرستان کوهرنگ و منطقه عشایری از کتابخوانه سیار خبر داد و گفت: این کتابخوانه سیار با کمک یک خیر در حال خریداری است که در آینده نزدیک کودکان این منطقه می‌توانند از خدمات این کتابخانه‌ سیار بهرمند شوند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اذعان کرد: مرکز شهرکیان در دست ساخت است که تا پایان سال 95 به بهربرداری خواهد رسید.

رحیمی با اشاره به عدالت اجتماعی گفت: در راستای عدالت اجتماعی در بحث فراگیر خرید یک هزار کتاب دریل در استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است تا کودک و نوجوانان نابینا نیز بتوانند از این امکانات بهرمند شوند.

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ در پایان این نشست خبری از خانواده شهید حادثه منا،حاج عبدالصالح جهانبازی روابط عمومی سابق کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان تجلیل شد.


ارسال نظرات