خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ گفت: وحدت شیعه و سنی و توجه به اشتراکات می‌تواند به مقاومت در برابر توطئه دشمنان کمک کند.
کد خبر: ۸۵۹۱۹۳۷
|
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ اسماعیل خداشناس در همایش مشترک روحانیون شیعه و اهل سنت شهرستان شاهین دژ اظهار داشت: امروز تنها راه نجات شیعه و سنی از تفرقه وحدت و همدلی و یکزبانی است و همانطور که خداوند کریم می فرماید (( واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا )) که پیام روشن این آیه شریفه هم وحدت می باشد .

وی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس چه بسیار شهیدان اهل تسننی که تقدیم انقلاب شد و به دور از تعصب و قومیتها دلیرانه و همپای برادران شیعه در میدان رزم حضور داشتند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ تصریح کرد: آمریکا با همراهی و همکاری استعمار پیر انگلیس همواره با ایجاد نمودن شبکه های مذهبی فارسی زبان به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین دو مذهب می باشد.

سرهنگ خداشناس خاطر نشان کرد: امروز هر حرکتی را قبل از رسیدن به مرزهای ایران خنثی خواهیم کرد و اجازه هیچ حرکتی به دشمن نخواهیم دادوحدت شیعه و سنی و توجه به اشتراکات در شرایط فعلی بسیار اهمیت دارد و سبب مستحکم‌تر شدن اسلام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ با تأکید بر لزوم بصیرت افزایی در میان مردم گفت: شیعه و سنی باید در کنار هم و با حفظ وحدت از ارزش‌ها و آیین خود محافظت کنند و اجازه ندهند دشمنان در میان آن‌ها تفرقه‌افکنی کنند.

وی دشمنی استکبار با نظام اسلامی را موضوعی به قدمت تاریخ انسان عنوان کرد و افزود: صف‌آرایی کفر در برابر اسلام موضوعی تازه نیست و استکبار همواره از تمام توان برای دشمنی با اسلام بهره برده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ اظهار داشت: امروز افزایش بصیرت و معرفت، نیاز اساسی جامعه است.

سرهنگ خداشناس گفت: پیام عاشورا را بازخوانی صلابت و استقامت عنوان کرد و از جوانان خواست تا از درس‌های آن بهره‌برداری کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ در پایان اظهار کرد: عاشورا به ما یاد داد که همواره در مقابل کفر و ظلم ایستادگی کنیم و همواره امر به‌ معروف و نهی از منکر را به پا داریم.

ارسال نظرات